2012-10-29

Sveikos!


Labas jums taria Egilė (3gg),
naujoji rašytoja Bff4Stardoll bloge. Esu vilnietė, smagi mergaitė, mėgstanti šokti, dainuoti, žaisti ir, be abejo, rašyti visiems! Daugeliui gali iškilti klausimas kodėl rašau mergaitė, o ne mergina? Dėl to, kad man tik dešimt metų.Gal dabar jūs juokiatės...Bet grįžkime atgal, mano megstamiausios spalvos - pilka bei ruda, atlikėjų grupė - 2NE1. Stardoll’ą pradėjau žaisti neseniai 2012-07-11. Dažnai užsuku į populiarius blogus  apie Stardoll. Mano manymu geriausias iš jų yra “Vouge Magazine”. Stardoll’e mano vardas PinkChocolade, retas kas mane žino. Esu devyniolikto lygio. Stengiuosi keltis lygį kuo greičiau, nes noriu lygiuotis į tokias rašytojas – žaidėjas kaip:
jausrine,lauruncikas14 ir vikte11. Didelis mano tikslas yra tapti “Royalty” nare. Rubrikas norėčiau turėti dvi, nežinau ar išeis. Pirmoji būtų istorija apie merginas siekiančias populiarumo…Manau, tai net gali padėti tapti NCG, lyg koks pamokymas. Antroji rubrika – “Ką rengtis šiandien”, žinau tai Aušrinės rubrika, bet ją galima paįvairinti labai įdomiai. Tikiuosi susidraugausime ir smagiai praleisime laiką!!!


Iki, Egilė

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Daug klaidų ir tekstą sunku suprasti.Siulau perskaityti ta ka parašei kokiu 2 kartus ir pažiurėti ar nepalikai klaidų.

Gabrielė rašė...

kokia tu graži :) sėkmės, mergaite! :>

Anonimiškas rašė...

Faina, kad atsirado dar viena rašytoja. Gal blogas bus aktyvesnis dėl to! Tik klaidos.... šiaip po skirybos ženklų reikia tarpus dėt. Tai vat

Anonimiškas rašė...

nelabai rišlus tekstas. Ir nemažai klaidų ... Tad linkiu, kad ateityje pasitaisytum:)

Laura rašė...

Sveika atvykus :))

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Sveikinu, bet klaidos..

Monika/Renessme_ rašė...

Esi labai graži tik norėtusi mažiau klaidų :)

GoldenGreta rašė...

Sveikutė. :) Linkiu sėkmės.

paspausk cia rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=_1XWE2a6Wlo