2012-10-02

Naujas HotBuys'as

Sveiki.
Turbūt jau skaitėte pranešimą apie Viktorijos dieną, nežinau ar tai buvo tiksliai ką jūs siūlėte, bet tikiu, kad ne man vienai buvo smagu pasijuokti iš jos šiandienos nutikimų. Apie savo dieną nerašysiu, nes ji buvo tiesiog paprasta diena, aišku, buvo daug juoko linksmybių, bet ypatingų nutikimų, išskyrus tai kad nuo savo klasiokės gavau į nosį (netyčia, skaudėjo nelabai, bet užtat juoko buvo sooočiai) nebuvo. Taigi, apie savo dieną rašysiu, kai nutiks kas įdomesnio.
O dabar pakalbėkime apie naująjį hotbuys'ą:
Tai maikutė iš It Girls parduotuvės, kurios kaina 13sd. Pilnas pavadinimas Hot Buys Elephant Tee. Pavadinimas atspindi tai, kas pavaizduota maikutėje. Mano nuomonė apie šią maikutę gera, ją nusipirkau.  Tik jau pabodo matyti rožinę spalvą hotbuysuos'e. Manau, ne ką prasčiau ši maikutė būtų atrodžiusi balta, o piešinys juodas. Arba atvirkščiai - maikutė juoda, o piešinys baltas.

O dabar pažiūrėkime į šią maikutę realybėję:


Visai graži, spalvų derinys irgi. Geriau stardoll'as būtų tokias spalvas ir padaręs...

Taigi, kokios jūsų nuomonės apie šį hotbuys'ą? Pirkote/ Nepirkote?

Iki, jausrine

4 komentarai:

Monika/Renessme_ rašė...

Man tai jis patiko. O galiu paklaust kur randi hotbuysu nuotraukas realybėj? Nes aš tai po visus blogus knisiaus ir niekur neradau o underneath sd tik neseniai visai ikėle šito hotbuys nuotrauka realybej ir gi tokia pat kaip tavo tik užsidėjo teksta. Tai ne iš usd vadinas jami jei be usd užrašo???

GoldenGreta rašė...

Man ji kažkiek primena paprastas sd maikutes po kelis sd.Bet palyginus su tais HB tai šis žiauriai gražus.

eva_63 rašė...

Realybėje gražus

- rašė...

Nepirkau,bent jau aš nes man ne prie širdies.Realybėje panašią maikutę turiu ^.^