2012-10-02

Mano diena

Sveiki,

sulaukėme jau nebe pirmo ir ne antro prašymo rašyti apie save. Aš pamėginsiu, tačiau nežinau ar Aušrinė tai rašys, kadangi tai užima daug laiko, o mes ne penktokės ir ne septintokės.Aš antrokė, o tiksliau lankau 10 klasę gimnazijoje. Šiandien mums buvo įsimintina diena mokykloje, kurios aš laaaabai nelaukiau. Dvyliktokai mus pagerbė krikštynomis, kurias pavadinčiau kankyne. Turbūt vyresni skaitytojai supras apie ką kalbu.
O viskas prasidėjo taip gražiai... Ryte galėjau pamiegoti ilgiau, nes į mokyklą nuvežė mama, o ne tas senas autobusas. Parašiau kontrolinį, atsiskaičiau dviejų šalių žemynus, kol išgirdau gandus, kad šiandieną kentėsim. Su nerimu laukėme tos akimirkos, kol į klase įsiverš dvyliktokai, planavome pabėgimus ir saugų pasišalinimą. Ir staiga BUUUUM - atėjo jie. Išsidažę ir apsirengę kaip kareiviai jie sustatė mus eile ir surišo rankas, ant kaktos užrašė po G raidę. Žinoma, vaikinams pasirodė, kad tai reiškia ,,gėjus''. Turbūt, jums man nereikės aiškinti ką tai reiškia (ar reikės?). Mūsų klasė didelė, tai mūsų eilė buvo ilgiausia merginos buvo tiesiogine žodžio prasme plėšomos tai iš vienos, tai iš kitos pusės, man ir pačiai nemažai kliuvo, turbūt tai kaina, kad stovėjau tarp didelių ir tvirtų klasiokų, o pati nesu nei labai didelė nei labai tvirta. Taigi, po 10 minučių bėgiojimo laiptais su kitomis, mūsų likimo, klasėmis, mus išvarė į lauką. O ten ir prasidėjo... Vieni griuvo, kiti stojosi, tačiau visi buvom purvini, su miltais galvose, šlapi, išpaišytais veidais ir uniformomis. Bet ,,populiariesiems'' kliuvo daugiausiai tarp jų ir man. Įdomu kodėl. Žiauriausia dalis buvo, kai teko valgyti košę iš neaiškių ingredientų bet dabar jau žinau iš ko ji buvo. Tai buvo silkė, žuvų galvos kečiupas, majonezas, vynas, kruopos ir spjaudalai. Ooo taip - spjaudalai.
Dabar aš jau namie, juokiuosi iš visko, linksma prisiminti, kaip visi spjaudėsi paragavę košės, griuvo purve ir mano mėginimus sprukti. Taigi, tokia jau mano diena, o ką linksmo, įdomaus ir įsimintino nuveikėte jūs? Lauksiu nuomonių.

Viktorija

3 komentarai:

Monika/Renessme_ rašė...

Nepavydžiu tau :DDDDDD atsimenu kaip man 5 klasėj buvo krikštynos bet tik kažkokais priesaikas reikėjo sakyt ir dar davė užvalgyt jogurto su aštriais pipirais euuuuuuuuuu, bt tau tai :OOOOO

GoldenGreta rašė...

Eina sau... :D Aš kitais metais noriu kitome šulėje mokintis,tai dabar bijau.

- rašė...

Labai juokinga,bet nepavydėtina!!XDD