2012-10-31

Atkartok aprangą. Deriniai

Labas rytas.
Labai džiaugiuosi, kad į konkursą susirinko daug dalyvaujančių merginų ir per greitą laiką! Tikiuosi, kad merginos bus atsakingos dalyvės ir nepatingės atlikti darbų. Iš karto pasakysiu, kad mano manymu Jums teks pasukti galvą kaip atkartoti aprangas kuo tiksliau, nes jos nebus lengvos. Derinių savo archyvuose turiu daug ir parinkau įdomesnius, nes noriu pasižiūrėti, kaip merginos įveiks užduotį. 
Apranga nr. 1
Apranga nr. 2

Apranga nr. 3

Apranga nr. 4

Apranga nr. 5

Apranga nr. 6

Apranga nr. 7

Apranga nr. 8

Apranga nr. 9

Apranga nr. 10
Visa tai tikrai įmanoma mėginti atkartoti kuo panašiau savo suite, arba starplazos kabinoje. Atlikusios užduotį siųskite man suklijuotas nuotraukas (lėlės apranga + modeliai nuotraukose) ir įrašiusios savo nick'ą, į el. paštu zvaigzdutelaurute@gmail.com iki 2012 - 11 - 01 (20:00val.). Ant nuotraukų nieko rašyti nereikia, aš viską užrašysiu pati. Jums, kaip minėjau tereiks nuotraukas suklijuoti, o jeigu nemokate, tai nieko baisaus, parašykit, kad jums nuotraukas suklijuoti reikės man. Priminsiu prizas - 10sd.
Sėkmės, merginos! 

Iki, 
Laura

12 komentarų:

Monika/Renessme_ rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Monika/Renessme_ rašė...

Jau nusiunčiau savo aprangą :))

Dovile rašė...

Am.O sakykit jei tas aksesuaras,ar rūbas bus panašus,bet ne toks pat ar skirsis spalvos nieko tokio?

Anonimiškas rašė...

Gal pratęsk laiką, nes aš abejoju ar spėsiu. Bent iki lapkričio 2d.

Laura rašė...

Dovile, taip, nieko tokio, buvau parašius pirmame konkurso pranešime, kad tai nėra bėda. :)
Anonime, manau ir taip užtektinai laiko, bet jeigu nespėji, palauksiu iki lapkričio 2 tarkime 11 ryto.

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Gaila kad as nebespejau.... taip noreciau sudalivaut...

mia477 rašė...

Na ir sunki man pasitaikė :D. Viršutinė dalis beveik neatitinka, spalvos irgi :D. Jau atsiunčiau savo darbą.

Dovile rašė...

Atsiunčiau : )))

Anonimiškas rašė...

antras ir desimtas atrodo labai lengvi:D:)

Laura rašė...

Jeigu konkursas pasiseks, ir visoms jis patiks, darysiu dar kartą! :)

Dovile rašė...

Anonime- mano dešimtas buvo tai nežinau...Nėr labai sunkus bet ir nėra labai lengvas : DDD

Karolina Rupšytė rašė...

as nebespesiu sudalyvauti,buvau ivykus ir visai pamirsau. labai atsiprasau. mika-lovley