2012-10-15

Jūsų nuosprendis

Sveiki visi,

mūsų pranešimas apie ilgas atostogas susilaukė daaaaug nuomonių. Beveik visos, išskyrus vieną, buvo teigiamos - palinkėjimai sėkmės ar prašymas rašyti toliau. Nudžiugau sulaukusi prašymu tęsti darbą net per stardoll'ą. Labai smagu žinoti, kad jums patinka mūsų rašymas. Su Aušrine ligai galvojome ir tarėmės, nusprendėme - RAŠYSIME. Deja negalėsime pasigirti aktyvumu, kadangi Aušrinė namo grįžta vėlai, aš dar vėliau, todėl spėju padaryti kartais tik namų darbus ir į lovą. Bet kartais turėsiu laiko. Taigi, laukite kitų pranešimų.

2.+keira+knightly+arthur+elgort+vogue_large

Viktorija

4 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Aš jus myliu. : D Kada galėsite tada rašykit.

Brigita :) rašė...

Kol nepamačiau GoldenGretos komentaro, irgi jau galvojau parašysiu "Aš jus myliu" :DD
Nesvarbu aktyvumas, svarbiausia kad bent kartais bus ką įdomaus paskaityti ! :)
Vistiek pasakysiu........... AŠ JUS MYLIU :DD

GoldenGreta rašė...

Pritariu Brigitai. :)

gretulikaa rašė...

Šaunuolės, aš irgi jus myliu. :D***