2012-10-30

Nauja rašytoja!

Sveiki!

 Aš vardu Karolina. Kaip supratote,esu naujoji šio blogo rašytoja. Labai džiaugiuosi, kad galėsiu čia rašyti ir tobulinti savo rašytojos įgūdžius.Tikiuosi, kad jums mano straipsniai patiks!
 Manau reikia daugiau apie save papasakoti. Taigi, man yra dvylika metų, bet labai prašau iškart manęs nenuvertinti kaip rašytojos. Mano straipsniai nebus vaikiški ar trumpi. Stengsiuosi mintis perteikti kuo įdomiau ir straipsnius rašyti be klaidų. Gyvenu Mažeikiuose, nedideliame, bet labai gražiame mieste. Labai mėgtu vakarus, nes tada, kai visi darbai jau atlikti, aš galiu įsisukti į minkštą pledą ir skaityti knygą ar svajoti. Todėl aš dievinu atostogas, mat nereikia kvaršinti galvos dėl namų darbų. Turbūt visiems žmonėms taip yra, ar ne? Labai myliu gyvūnus, turiu šinšilą ir šuniuką. Esu labai meniškos sielos, tad lankau dailės mokyklą.
Esu labai jautri, bet nenustygstanti vietoje, turiu gera humoro jausmą, tai gali paliudyti visi mano draugai. O blogos savybės yra jog aš labai greitai susinervinu, retkarčiais patingiu, esu karštakošė. Stengsiuosi savo blogūjų savybių jums neparodyti!Tiek apie mane.
 Kokias rubrikas vesiu, dar nesugalvojau, bet greitai sumąstysiu.Stardolle mano nickas yra mika-lovely. Būtinai pakvieskite į draugus!





















IKI!
Nuo šiol jūsų Karolina.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Pavaryk :D

Anonimiškas rašė...

Atdrodai visai faina :)

Laura rašė...

Sveika atvykus (:

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Laukiam pranesimu :)