2012-10-26

Nauja D-Signed kolekcija

Sveiki.
Užvakar pasirodė nauja JCP kolekcija, o šiandien atėjo eilė D-Signed. Jei kas nesupratote - tai paslėpta parduotuvė, kurią starplazoje mato tik JAV, o kitos ją pasiekti gali per įvairias nuorodas. Taigi, kaip minėjau - pasirodė nauja šios paslėptos parduotuvės drabužių kolekcija:

Norėdama patekti į šią parduotuvę, spausk ČIA
Drabužių labai daug, taip pat nemažai aksesuarų. Jei esate atidūs ir sekate paslėptų parduotuvių kolekcijas - turbūt pastebėjote, kad šioje kolekcijoje yra lankeliai su kaspinėliais iš praeitosios kolekcijos! Drabužiai labai mergaitiški, su blizgučiais, tad tikriausiai jie labiausiai sudomino jaunesniąsias stardoll'o žaidėjas. Aš iš šios kolekcijos nieko nepirkau, tik jau anksčiau turiu nusipirkusi porą lankelių su kaspinėliais. 

Kaip jums šie drabužiai? 

Iki, jausrine

5 komentarai:

Melita.:) rašė...

Kai pasakei, kad sudomino jaunesniąsias žaidėjas, pagalvojau, kokia gi aš mažvaikė iš tikro :D Man šie rūbai TOBULI, pirksiu absoliučiai VISKĄĄĄ, o man 18 metelių jau eina... :DD

Aušrinė rašė...

Ne mažvaikė, tik manau, kad tokio stiliaus drabužiai labiausiai aptinka jaunesnėms žaidėjoms, bet pasitaiko išimčių. :)

Monika/Renessme_ rašė...

Tikrai tie kaspinėliai jau buvo.. bet vistiek nusipirkau, nes neturėjau. Nusipirkau tą juodą.

E♥m♥u♥t♥ė rašė...

O kokie faini man b patiko :]

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Ko jūs visos tuos juodus laneklius perkat? Kaip mirtišės o aš vat baltą :]]