2012-10-28

Naujiena Jūsų ekranuose!

Laba laba!
Man labai malonu atsiversti ir pradėti naująjį kūrybinio gyvenimo puslapį ir pradėti viską iš naujo. Esu naujoji šio blog'o rašytoja Laura (lauruncikas14). Tikriausiai ne vienam iš skaitančiųjų yra tekę su manimi susidurti. Man yra 14 metų, sausio 8-ąją sueis 15. Esu vilnietė.
Šį blog'ą atradau nė nežinau kada, tikriausiai apsilankiusi pas vieną iš jo kūrėjų. Sekiau jį tikrai dažnai - galim sakyt, kad kaskart įsijungus kompiuterį. Blog'as paliko įspūdį, susižavėjimą, tad man kilo mintis, „kodėl gi vėl nepabandžius?“. Parašiau laišką kūrėjoms, ir ta - da, aš čia, su Jumis!
Tam, kad pažintumėte mane geriau, papasakosiu apie savo pomėgius ir nemėgstamus dalykus. Esu šokėja, nors taip save vadinti vargu ar galima, nes toli gražu man iki profesionalės. Šoku contemporary stiliaus šokius, - vienas iš mano didžiausių pomėgių, kuris užima nemenką dalį mano laiko, dėl ko nerašysiu kasdien, bet patikėkit - tai daryti stengsiuosi labai labai. Mėgstu muziką. Vintažas - mano aistra. Dievinu sushi ir skaitymą nenusibostančių ir įdomių knygų. Nemėgstu neatsakingų, netvarkingų ir nepareigingų žmonių (bet tai nereiškia, kad pati tokia neesu).
Rubrikos. Dėl jų neesu visiškai įsitikinusi, tačiau turiu keletą variantų iš tų, kurias seniau vesdavau blog'uose. Pirmosios rubrikos pavadinimas skambėtų „Tavo lėlės atitikmuo realybėje“. Šioje rubrikoje Jūs turėtumėte užsiregistruoti komentaruose, ir aš sukurčiau Jūsų lėlės aprangos atitikmenį (grynas atitikmuo realybėje vargu ar pavyktų, bet stengčiausi padaryti kuo panašesnį) per programą looklet. Antroji būtų su apdovanojimu (10 sd ss lėlėms, o non ss lėlėms, galėčiau atsiskaityti dovanomis) - kiekviena mergina išsirinktų numeriuką, po kuriuo būtų paslėptas derinukas. Ir Jums reikėtų sukurti kuo panašesnį derinį stardoll'o suite, arba starplaza'oje. Taigi dėl rubrikų labai lauksiu atsiliepimų komentaruose.
Labai tikiuosi, kad skaitytojai mane pamėgs ir gerai sutarsime.
Na, o norinčių su manimi susipažinti ir pabendrauti laiškų, pakvietimų į draugus lauksiu stardoll'e (nick'as nurodytas aukščiau).














Iki, 
Laura

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Atrodai gera rašytoja :)

Gabrielė rašė...

Sekmes!

Laura rašė...

Malonu girdėti, stengsiuosi būtent tokia ir būti. :)

Laura rašė...

Ačiū!!

E♥m♥u♥t♥ė rašė...

O laukia konkursu man jie lb patinka :D

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Aš ir laukiu :]] Beje tu labai faina rašytoja :]]