2012-10-10

Naujas hotbuys'as

Sveiki!
Galbūt jau pastebėjote, o gal ir ne tačiau noriu pranešti kad stardoll'e atsirado naujas hotbuys'as.
Tai suknelė iš RIO Chicas, kainuojanti 21sd. Pilnas suknelės pavadinimas yra Hot Buys Diamond Bandeau Dress. Ką gero galiu pasakyti apie šią suknelę? Nieko. Užsidedu ant lėlės ir vis bandau kažką tai geresnio įžvelgti, tačiau veltui. Galiu išvardinti tik suknelės minusus - kaina, vėl ta pati rožinė, negraži forma bei pernelyg marga apačia. Taigi, 1:0 minusų naudai. Suknelės nežadu pirkti, net manau, kad reikėtų kada skelbti streiką, kaip tada, kai kovojom dėl savo 1 nuolatinio stardoll'erio iš Play and Earn (senesni žaidėjai tikrai prisimins). O kodėl ne? Juk mokame didžiulis pinigus už prastą kokybę...

Tai tokia mano nuomonė apie šį hotbuys'ą, kviečiu savosiomis pasidalinti komentaruose!

Iki, jausrine

7 komentarai:

Gretukas rašė...

Žiauriai graži suknelė, pirkau! :) Vienas gražiausių Hot Buys visoje istorijoje :)))
Be to, dėl rožinės, juk čia mergaitiškas puslapis, be to, skirtas kažkur 10 metų mergaitėms, o tokioms gražiausia spalva rožinė bent jau daugumai. Ir man būdavo gražiausia rožinė kai buvau kokių 9 metų.

Anonimiškas rašė...

pritariu, reikia sreiko.

GoldenGreta rašė...

Noriu streiko...Bet bijau,kad SD adminai neištrintų mano acc,kaip buvo vienai panelei kuri paprašė interviu...
Ar matėt kai kurias Evil Pandos kainas?999 SD,net ne už DKNY,net ne už HB....
Eilinė suknelė,kurią galima ir pačiai pasidaryti.Be to tikrai nenoriu,kad mano doll'ė atrodytų it nėščia. :D

Aušrinė rašė...

Mačiau, bet tai klaida kurią netrukus ištaisys. :)

GoldenGreta rašė...

Aš nusipirkau rankinę už 5 sc. :D Kaip tik reikėjo,kūriau derinuką,o savo mėlyną rankinę jau pardavus esu ir ji net nebuvo tokio atspalvio,taigi šita rankinė mane išgelbėjo. :D

Anonimiškas rašė...

Streikuojam...

Karolina:)) rašė...

Ohoho, kokia suknelė :O Gaila nesu Superstar, buciau pirkusi. Na, nieko, galbut ateityje is starbazaar nusipirksiu. Tokiam groziui negaila stardolleriu ♥♥♥