2012-10-07

Hot/Not

Sveiki!
Kadangi jau užsiregistravo 4 dalyvės - skelbiu ,,Hot/Not'' balsavimą. Trumpai primenu kaip reikia balsuoti. Jei manai, kad mergina graži, stilinga - paspaudi ,,hot (nykštys į viršų)''. Jei, tavo manymu, mergina yra negraži, nestilinga, netvarkinga ir taip toliau visokia ,,ne'', tuomet paspausk mygtuką ,,not (nykštys į apačia)''. Viskas labai paprasta! Taigi, dalyvės:

eva_63


PinkChocolate




Tortukas



Renessme_



Taigi, balsuokite sąžiningai, taip, kaip iš tiesų yra!

Iki, jausrine


13 komentarų:

GoldenGreta rašė...

Spėju mano bus NOT :D Visos gražios,o aš kaip durnė atrodau. :D

Anonimiškas rašė...

Man atrodo, kad žmonės hot balsuoja dažniausiai tik už savo draugus...

Monika/Renessme_ rašė...

Aš irgi vėl būsiu NOT. :/ Taip ir galvojau...

Monika/Renessme_ rašė...

Nu jo... gali būt...

GoldenGreta rašė...

Sakiau mano NOT... :D O,kad daugelis balsuoja už savo draugus,tai čia ir taip aišku.

Gabrielė rašė...

Krč, viena man tikrai ,hot'', pabalsavau nykščiu aukštyn, bet dar 4 not. Jokios teisybės. ://

E♥m♥u♥t♥ė rašė...

man patinka si rubrika :)

eva_63 rašė...

As irgi busiu not :(

GoldenGreta rašė...

Dzin,kaip bus taip...Aš net tris HOT turiu. :D

GoldenGreta rašė...

Ką tik sumasčiau,kad reiks vėl dalyvauti. :D (Juk galima?)

Aušrinė rašė...

Aišku, kad galima. Tik tuomet turėsi atrodyt kitaip nei dabar. Bet, kadangi kitas balsavimas bus po maždaug savaitės, tai manau, kad spėsi pasikeisti. :)

- rašė...

Pastebėjau esu vienintelė durnė....


Čia viskas tik elitui populiariam stardole....

Monika/Renessme_ rašė...

Na koks čia elitas... Nepykit merginos bet nemanau čia iš jūsų nei vienos elitinės. Tą patį sakau ir apie save tiesiog manau kad žmonės taip balsuoja iš pykčio ir pavydo. Štai kokia lietuvių bėda.