2012-11-16

Roberto Cavalli parduotuvė

Laba laba.
Jaučiuosi žiauriai nepatogiai prieš skaitytojus, administratores ir kitas rašytojas. Aš pati labai savo nerašymu esu nepatenkinta. Ir svarbiausia negalėjau rašyti dėl savo visiškai siaubingai suprastėjusių pažymių (mano mamytė yra iš griežtųjų)! Aplinkoje tvyrojo milžiniška įtampa, dėl kurios pastaruoju metu zvimbė galvoje. Du paskutiniai dešimtukai iš kontrolinių darbų padėjo man susitvarkyti su pačia savimi ir esu gana rami, dėl ateinančios savaitės. Nemėginu neigti, kad prie kompiuterio visiškai laiko neturėjau. Turėjau, bet jį praleidau grynai sau, klausydamasi ramios muzikos ir susirašinėdama su gerais draugas. Keliais žodžiais apibendrinant, noriu pasakyti, kad Laura turėtų tapti kur kas aktyvesnė!.. (labai tikiuosi, kad taip ir bus.)
















Na, o dabar metas grįžti prie temos. Žaidime stardoll Harrods skyrelyje atsirado nauja parduotuvė pavadinimu Roberto Cavalli.















Nauja parduotuvė visiškai nepaliko įspūdžio. Drabužiai neverti savo kainų, mėlyni džinsai (ant manekeno) apskritai beveik tokie pat kaip Basics. Tuo pačiu pastebėjau, kad džinsai, kurie kaba ant pakabos labai panašūs į kelis variantus iš MISS SIXTY. Leopardiniai raštai man šioj vietoj atrodo baisiai, nors iš šiaip jų nemėgstu. Manau, kad tai yra tikrai neprotingas ir neoriginalus sprendimas taip atkartoti kolekciją. Žinoma, esu pasipiktinusi, nes kaip suprantu Harrods tampa, o gal ir buvo (?) mažų vaikų skyreliu.Kainas kaip visuomet lemia vardas, na ką padarysi, yra kaip yra.. Pridurčiau, kad žaidimo kūrėjai galėtų pagalvot ir apie vyresniuosius žaidėjus, kolekciją atkartot bent truputį žaismingiau, įdomiau.





Iki, 
Laura

Komentarų nėra: