2012-11-15

John Galliano Kids parduotuvė

Sveiki.
Harrods skyriuje atsirado nauja parduotuvė - John Galliano Kids:


Kainos, kaip ir įprasta dizainerių parduotuvėse, didokos. Žodelis Kids, kuris yra parduotuvės pavadinime, čia labai tinka, nes drabužiai ir realybėje yra skirti vaikams. Taip pat tai išduoda žaismingi raštai, drabužių spalvos. Ieškodama apdarų atitikmenų realybėje, pamačiau iš šios kolekcijos šliaužtinukų, o tai reiškia, kad drabužiai skirti kūdikiams arba vos didesniems. Tai truputį užgavo mano, kaip stardoll'o žaidėjos, širdį, nejau stardoll'as mano, kad dauguma jo žaidėjų kūdikiai  Dėlto atsiranda tokios parduotuvės?.. Man, tikriausiai ir daugumai stardoll'o žaidėjų, labiau patiktų jei atsirastų madingesnių drabužių parduotuvių skirtų NE kūdikiams...

O štai keleto drabužių atitikmenys realybėje:



Beje, pamiršau paminėti šios parduotuvės pliusą - puikią grafiką - drabužiai nupiešti gražiai, tikroviškai. Kad tuo įsitikintumėme, tereikia prisiminti parduotuvių, kurios atsirasdavo stardoll'o pirmaisiais metais, kokybę. 

Iki, jausrine

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

trimeciu parduotuve :DD

Anonimiškas rašė...

Na šiaip sakydama, kad turėtų atsirasti "madingesnių" drabužių, o ne skirtų vaikams, tu, atsiprašau, bet nelabai protingai kalbi. Ir tam yra ne viena priežastis:

1. Didžioji dalis mergaičių ir berniukų Stardolle yra 7-12 metų, tad jiems tokie drabužiai ir spalvos labai patinka ir tinka. Kita, mažesnioji dalis, tai kažkur 13-17 metų mergaitės ir berniukai taip pat yra vaikai ir DAUGUMA tokio amžiaus vaikų irgi dievina tokius rūbus. Na, o mažiausiajai daliai, tai maždaug nuo 18 metų iki daugiau moterų ir vyrų galbūt nepatinka tokie drabužiai, nes jie rengia dolles ir dollinus kiek solidžiau. Bet jų yra tikrai mažai, ir daugelis sutiktų, kad rožinė spalva mergaitėms iki 16 metų yra pati gražiausia, jos rengiasi vaikiškai ir pan.

2. Šie rūbai, nežiūrint į tai, kaip atrodo tikrovėje, yra be galo madingi.Juk juos kūrė garsūs dizaineriai, o tai kad jie vaikams, tik parodo, kad Stardolle ne vieta suaugusiams, o mergaitėms ir berniukams.

Anonimiškas rašė...

Ir prašau gerbti mano nuomonę, nes pusė pradėsite kriokti ir bliauti, kad jūs jau suaugusios ir norit madingų drabužėlių savo lėlėms Stardolle, o ne rožinių kūdikių drabužių. Nes jeigu jūs žaidžaite Stardoll, tai tik įrodo, kad esate vaikai.
Man pačiai devyni metai, o tą pasakiau, nes pažiūrėsim kiek jūsų išvadins mane mažvaike. Nors jeigu būčiau pamelavusi ir pasakiusi, kad esu šešiolikos metų, jūs tikrai gerbtumėt mano nuomonę. Ir žinau, kad nevisi yra tokie. Yra ir normalių, bet vistiek, aš pastebėjau, kaip jūs žeminate rašytojas, kurios yra šiek tiek mažesnės. Juk ir jūs tokios buvote, kaip aš ar jos.

Anonimiškas rašė...

devinmetė moka tobulai, be klaidėlės rašyt kompiuteriu. wow :) nu sorry, bet kiekvienas turi savo nuomonę, tad nereik čia niekam nieko pripiršinėt.

Aušrinė rašė...

Ačiū už nuomonę, tikrai nepykstu, kad ji priešinga nei mano, o džiaugiuosi, kad žmonės dalinasi savo nuomonėmis, nors jos ir nesutampa su maniške. Tačiau nesutinku, kad didžioji stardoll'o dalis yra mažamečiai, nes per visą laiką kiek žaidžiu stardoll'ą mačiau labai nedaug mažesnių nei 10 metų, o dabar specialiai pavaikščiojau po įvairių lėlių ir dauguma aplankytų lėlių buvo vyresni nei 14 metų žaidėjai.

Marius rašė...

vaikų drabužiai gali būti ir brangesni, jei yra kokybiški ir nebus tas daiktas, kur po mėnesio išauga. viską galima rasti prieinamomis kainomis. sterntaler.lt