2012-11-03

Makiažas stardoll'e.

Sveiki!
Paprasčiausiai nuėjusi į starplazą pasigavau mintį šiam pranešimui! Kadangi daugelio merginų gyvenime makiažas turi labai didelę svarbą, jos jo tikrai tikrai neapleidžia žaidime. Juk lėlę dažome tam, kad išryškintume jos geruosius bruožus ir paslėptume trūkumus - padarytume ją tikra gražuole! Taigi leidausi į kelionę po stardoll'o žaidėjų anketas ir pirmiausia ieškojau, kažko paprasto, gražaus ir nepigaus.

Ceren.gk mano galva puikiai pademonstravo paprastą makiažą, kuris puikiai išryškina gražius lėlės bruožus! Man patiko, kaip padažytos merginos lėlės akys - paprastai, bet labai kruopščiai, dailiai. Jos skruostai gražiai išryškėja, kai matai lėlę iš toliau. Pasižiūrėti į ją galite ČIA. Be to mano galva jos šukuosena universali - juk su ja ji puikiai atrodo apsirengusi visiškai paprastai, o ir pamėginkime įsivaizduoti, kaip šauniai atrodytų aprengta elegantiškais drabužiais!











Na, o dabar paieškokime kažko išsiskiriančio ir atkreipiančio į save dėmesį.

Jaučiuosi kiek apstulbus, bet netyčia man teko atrasti tikrą pamaivą, arba kitaip vadinamą fyfą - elfinCoverGirl. Pamačius tokios įvardinkim įšaukiančios išvaizdos lėlę man atvipo lūpa. Manau visi sutiks su manimi, kad lėlės įvaizdis atrodo gan šokiruojantis. Bet juk kažko tokio ir ieškojau! Džiaugiuosi už tokias merginas dėl jų drąsos. Man labai patiko lėlės plaukai ir labai gražiai išryškintos akys. Merginą aplankyti galite ČIA.













Kaip Jums patiko merginų sukurti lėlių veidai, ir kaip jos išpuoštos? Kaip pačios puošiate savo lėlių veidus? Pasidalinkite komentaruose!

Iki, 
Laura

4 komentarai:

Karolina Rupšytė rašė...

Aš dažnai juodu akių piestuku isryskinu akis,o lupas dazau naturaliom spalvom.

Monika/Renessme_ rašė...

Žiauriai patiko pranešimas! :D Labai patinka ceren.gk veidas ir šukuosena ir tokia paprasta ir elegantiška vienu metu! Tačiau žiauriai nepatiko paskutinė mergina, gryna fyfa! Įdegusi, blondinė ryškiomis rožinėmis lūpomis ir šiaip su tona makiažo.. fu. Aš savo lėlės makiažą retai kada pakeičiu, dažniausiai akis padažau dūminiu būdu ir šiek tiek parausvinu skruostukus. Taip pat su šviesiu rožiniu lūpdažiu padažau lūpytes :))

Laura rašė...

Ačiū! :) Aš specialiai parinkau tokią antrą merginą. :)

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

As labai paprastai padazau savo lele, stengiuosi perdaug nepersistengti. :)