2012-11-02

Naujas HotBuys'as

Labas rytas!

Starplazoje atsirado naujas hotbuys'as:

Tai švaras iš Original Future parduotuvės, kuris kainuoja 21sd. Kaina manau, kad tikrai nieko nebestebina, seniai įpratome tokias matyti. Hotbuys'o pilnas pavadinimas Hot Buys Faux Fur Coat.
Vis dar svarstau ar jį pirkti, nes jis manęs nesužavėjo, o dar tai kailiai, kurių aš taip nemėgstu... Mano manymu stardoll'as kiek persistengė - nereikėjo kailių nudažyti violetine spalva, reikėjo juos palikti natūralios - rudos, juodos ar baltos - spalvos.

O kokia jūsų nuomonė apie šį hotbuys'ą? Pirkote jį?

Iki, jausrine

5 komentarai:

Monika/Renessme_ rašė...

Kažkoks nesiderinantis. Nepirksiu :))

Anonimiškas rašė...

Aš tai pirksiu. Labai gražus ;>

Meda rašė...

man irgi grazus xDD

Anonimiškas rašė...

Hello, I enjoy rеading through your article pοѕt.
I wаnted to wгіte a littlе comment to support
you.

Also visit my homepage ... 2applyforcash.com
My web site - Online Payday oan

Anonimiškas rašė...

Normaliai bet ir aš nepirksiu