2012-11-04

Atkartok aprangą konkurso rezultatai.

Laba laba!
Džiaugiuosi, kad pagaliau sukelsiu Jums konkurso rezultatus, nes kad ir kaip tai padaryti norėjau vakar, buvau užsiėmusi svarbiais reikalais.
TA - DAM!














                                                                             Jeigu sunkiai įmatote - pasididinkite.
Na, o aš sveikinu MissKissLT, laimėjusią šį konkursą! Šaunuolė! Su ja būtinai susisieksiu.
Tikiuosi, kad kitos merginos nenusivylė ir taip pat džiaugiasi savais rezultatais!


Iki, 
Laura

6 komentarai:

MissKissLT rašė...

Aww, labai visiems Ačiū! Tikrai nesitikėjau, ir nustebau pamačiusi rezultatus. Labai nudžiugau...
Didelis dėkui dar kartą visiems!. :)*

Anonimiškas rašė...

Sveikinu nugaletoja!

Anonimiškas rašė...

neverta laimėjo, baisiai aprengė. Ir aš esu normalus žmogus, o ne kokia nors priešė nugalėtojos :))))) Sveikinu, bet pasakysiu, kad šlykščiai aprengė ir neturi jokio jausmo stiliukui :) Man nepatiko, nes aprangoje nemačiau stiliuko, buvo sudėti bet kokie drabužiukai, batukai buvo netinkami. Visiškai nesubrendusi stiliuke mergina. Nemoka rengti, buvo vertesnių šiek tiek už tą neužaugikę.

Anonimiškas rašė...

1 anonimas - Ačiū Tau. :)
2 anonimas - Nežinau, kaip čia reikėjo padaryti stiliuką, kai reikėjo atkartoti aprangą? Džiaugiuosi, kad tu savo aprangoje padarei tą stiliuką.
Iš tikrųjų, mielas tavo žodynėlis, bet žodžiui neužaugikė - aš netinkama.
Nematau prasmės čia ginčytis, ar ką.
Na, aš jau dabar nieko nepakeisiu, kad mano apranga žiauri, galiu tik pasidžiaugti už tave, kad tavo apranga pritrenkianti. :)))
Tavo nepriešė, MissKissLT

Anonimiškas rašė...

Manyčiau, kad ir tavo apranga buvo irgi tokia gražutė, kaip kitų, bet kad laimėtum, nemanau, kad esi verta... Manau, turėjo vertesnė stardollietė laimėt :)) Na aš nekalbu apie save aišku. Nors vistiek, reikėjo stengtis suderinti rūbelius ir padaryti šiokį tokį stiliuką. Nes pas tave sunkoka įžvelgti visišką rūbelių tarpusavio deramumą, matau šiokių tokių keistų suderinimo klaidelių. Nepradėsiu pasakoti kokių, nes jos nėra labai žymios ir nevertos didelio dėmesio :)) Tiesiog mačiau vertesnių stardolliečiukių, nors dabar peržvelgus tavo aprangėlę patiko :)

Anonimiškas rašė...

Na,ką gi, lieka tikėtis, kad kitą kartą bus išrinkta stilingesnė. :)
MissKissLT