2012-11-01

Ką rengtis šiandien?

Sveiki visi.


Skaičiau vakar visus komentarus esu labai blogos nuotaikos.Ypač kai tas kažkoks anonimas pasakė, kad aš visus siunčiu. Tai va aš neesu tas anonimas, tikrai, jūs neturite įrodymų. Dar buvo komentaruose parašyta, kad aš čia tik dėl populiarumo. Ne aš esu čia tokiu pačiu tikslu kaip Aušrinė, Viktorija ir Laura, esu dėl to, nes man smagu pasidalyti naujienomis ir turiu rašymo malonumą. Kaip sakoma šunys loja, o karavanas eina.


Tai va grįžtam temos mano naujasis derinukas:




























Jame aš panaudojau
Pet-a-Porter Cobalt Tie Blouse
Bonjour Bizou Orchid Cluch
Pet-a-Porter Grey Fitted Pants
Fallen Angel Heavyweight Black Platforms

Derinukas rudeninis, idėja manau vykusi, tinka rudeniui. Skaičiau visai neseniai viename mados žurnale, kad madinga dabar yra ryškios spalvos. Bliuskutė iki kaklo, "suglamžyta". Labai gražios kelnės. Bėje man patiko naujoji parduotuvė joje pigu, geras pasirinkimas. Plaukus pasirinkau iš senos "Tress Up" kolekcijos, jie man pasirodė labiausiai tinkantys.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Visa kaina 20 SD ir 123 SC


Siūlau jį nusipirkti šį derinuką labai paprastas ir madingas.



Ant galo surimavau eilėraštuką:


Nesisuka galvoj mintis,
Lyg būtų juodas debesis,
Audros dar nesimato,
Bet nesakyk tu man TOMATO!
Štai ėmiau sugalvojau,
Ir tau aš paakiau:
-Štai būną taip, tik dar geriau!


Su linksma gaidele sakau Ate!!



8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Pati ziauriausia rasytoja...

Anonimiškas rašė...

Vėl pilna klaidų...

Anonimiškas rašė...

Kur tu tas klaidas matai, man įdomu... :))

Anonimiškas rašė...

Man irgi. :)

Anonimiškas rašė...

Eilėraštyje pažiūrėkit. :)

Anonimiškas rašė...

na vistiek laai vaikiskas stilius ir negaliu i tavo pranesimus ziureti

Anonimiškas rašė...

jo

braske1 rašė...

TOMATO :dddd siaip man patiko si rasytoja kodel ji neberaso?