2012-11-03

Chloe. Ką verta pirkti?

Labas vakaras,

 Visų pirma, labai atsiprašau, kad kelias dienas nerašiau. Negalėjau parašyti todėl, jog buvau išvykusi.

 Taigi, mano pirmasis straipsnis nebus kažkuo ypatingas, tiesiog daugiau parašysiu apie neseniai starplazoje atsiradusį skyrių Harods. Tiksliau apie parduotuvę Chloe. Taigi  ką verta joje nusipirkti?


 Mano dėmesį patraukė du drabužiai. Pimasis tai Brown Wool Coat with Leather- . Tai paprastas, bet mano manymu labai gražus paltukas, jis labai rudeniškas ir lengvai priderinamas.
Štai ir derinys. Man asmeniškai jis labai patinka. Paltukas puikiai derinasi su aulinukais, o derinį pagyvina žalios detalės. Derinys tikrai tinka šiam sezonui.

Nuotraukoje matote ką panaudojau ir kiek kas kainuoja. Derinys nepigus, bet visi rūbai lengvai prisiderins ir kitose aprangose. 

Antrasis drabužis tai Silver Three Tone Sequin Dress. Ši suknelė mane sužavėjo savo raštu. Man jis labai panašus į žvaigždėtą dangų. Nors ir suknutės forma nėra ypatinga, ji man labai patiko.

 Derinys paprastas, bet labai elegantiškas. Priderinau tik batelius, nes nieko kito, manau, čia nebereikia. Derinį pagyvina pati suknelė, o jei jums atrodo per tuščia galima paprasčiausiai užsidėti švarkelį.

Štai, matote ką panaudojau. Šis derinys- žymiai pigesnis nei pirmasis, bet nė kiek neprastesnis.



Taigi, štai viskas kas man patiko, o kurie drabužiai labiausiai patiko jums? Ką manote apie derinius? Nuomonės komentaruose!


Su meile,
Karolina.

5 komentarai:

Monika/Renessme_ rašė...

Labai patiko antroji apranga. Beje, šaunus pranešimas :))

Karolina Rupšytė rašė...

Džiaugiuosim kad tau patiko.:)) Labai bijojau,kad jums gali nepatikti.

Anonimiškas rašė...

Visai neblogai. BET keliose vietose per daug pasikartoja tie patys žodžiai, dėl to parašiusi pranešimą labiau nagrinėk ką parašei ir ar rišasi žodžiai. :)) sėkmės

Karolina Rupšytė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Karolina Rupšytė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.