2012-11-01

Nauja parduotuvė

Sveiki.
Šiandien užėjusi į starplazą pamačiau naują stendą, kuris skelbia, kad stardoll'e atsirado nauja parduotuvė Pet - a - Porter Clothes Horse. 
Parduotuvę sudaro du aukštai, kuriuose daug įvairių drabužių. Kainos vidutiniškos - svyruoja nuo 1 iki 17sd, taip pat yra drabužių, bei aksesuarų prieinamų neturinčioms stardoller'ių. 
Pirmasis parduotuvės aukštas













Antrasis parduotuvės aukštas
















Sukūriau aprangą su megztiniu iš naujosios parduotuvės. Derinyje panaudojau:
Pet - a - Porter Clothes Horse Horses Print Turtleneck megztinį, kuris kainuoja 105sc;
IT GIRLS High Waist Belt, liemenį pabrėžiantį diržą, kuris kainuoja 10sc;
PPQ Hepbum Slacks kelnes, kurios kainuoja 24sd;
DECADES Classic Black Handbag klasišką delninę, kuri kainuoja 53sc;
Riviera Pier Heels aukštakulnius, už 7sd.
_________________________________________________________
                                                                            Suma: 31sd 168sc















Mano nuomone parduotuvėje yra ir gražių ir nelabai daiktų. Labiausiai į akį man krito žalias švarkas ir turkio spalvos palaidinė. Na, o ar ši parduotuvė patiko Jums, ar ką nors pirksite? Parašykite komentaruose! 

Iki, 
Laura

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

batai negrazus, amzinai juos visur kisi....

Anonimiškas rašė...

Koks žiaurus derinys.. Batai dar nieko, bet tas nertinis su klasikinio stiliaus kelnėmis visiškai nedera. Siaubinga.

Monika/Renessme_ rašė...

O man patiko, labai gražus klasikinis derinys :))

Laura rašė...

Aš nežinau, kaip kiekviena iš skaitytojų supranta aprangos grožį, ar apskritai sąvoka 'gražu'. Aš kuriu, kas patinka man ir tikrai niekaip, deja deja.. - neįlysiu į jūsų galvas ir nesukursiu, tai kas patinka kiekvienai. Ačiū už nuomonę. O kas su kuo dera taip pat tiesiog pasako, kad mums patinka skirtingi dalykai. :))

Laura rašė...

Ačiū! :)