2012-09-07

Top komentatorė

Sveiki visi,

pamanėme, kad būtų smagu, jog kas savaitę skelbtumėme aktyviausią komentatorę. Ši mintis patiko ir man ir Aušrinei, todėl kaip tarėme taip ir padarėme! Šios savaitės aktyviausia komentatorė Tortukas. Sveikiname ją ir tikimės kad ji būtų aktyvi ir iki ateityje! Jei norite ir jūs pakliūti į šoną prie mūsų, administratorių nuotraukų, aktyviai komentuokite iki kito penktadienio.


Viktorija

11 komentarų:

Neda rašė...

sveikinu :)

Anonimiškas rašė...

Sveikinu! :]]

Evija rašė...

Sveikinu GoldenGreta :)

Evija rašė...

Sveikinu GoldenGreta! :))

Evija rašė...

Sveikinu GoldenGreta! :))

Evija rašė...

Sveikinu GoldenGreta! :)

Karolina Rupšytė rašė...

Sveikinu :))

GoldenGreta rašė...

Ačiū. :) Bet aš esu Tortukas

Aušrinė rašė...

Nepyk, aš pataisiau. :)

GoldenGreta rašė...

Aš nepykstu,nėra dėl ko. :)
Ir taip netikėtai...Ačiukas jums visoms.Aš į blogą po kokius 10 kartų ateinu,paskaityti straipsnių ar tiesiog prastumti laiką.Pastebėjau,kad šis blogas yra vienintelis aktyvus(neskaitant gyvūnų ir t.t blogų)

vika rašė...

Ačiū, malonu girdėti!