2012-09-08

Stardoll'o Talentai

Sveiki.Atėjo šeštoji savaitės diena, o tai reiškia, kad metas stardoll'o talentams! 
Šios savaitės talentas - Miley_DivaCyrus. Šešiolikametė brazilė, stardoll'ą žaidžianti vos metus, tačiau jau yra 52 lygio (palyginimui: aš žaidžiu jau 3 metus ir esu 55 lygio, o SS sakausi dažnokai)! Miley_DivaCyrus turi savo graphicų blogą su nuostabiu dizainu bei dar nuostabiais grafikos darbais!  Taip pat yra rašytoja kitų dvejų blogų. Štai kaip ji atrodo stardoll'e:

Iš išorės atrodo visai paprasta mergina, tačiau turi nepaprastą talentą. Žaviuosi jos grafikos darbais bei sukurtais blog'ų dizainais. Pažiūrėkite į keletą jos graphic'ų:

• Stardoll Grátis Brasil •

http://i48.tinypic.com/102kwlc.png

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbKTAyS31zag9Nkisuje6Qg-5zTgieRtbZitA7KBEtpOfzm8039Tq0WMMpkVSkZmhnvtHM3m8RAuBaUi1hKQBnJlxU-puU0X0L3W5mItKJeG7eSILEc4W2E4XdKmobWVLO0pBgFYj7UxT1/s400/banner%252Bfundo%252Blogo.png
Ji moka sukurti tokias rašytojų korteles, jog paspaudus ant ikonėlių kortelės apatiniame kairiajame kampe, nueitum į tam tikrą puslapį. Pvz.: Twitterį ar Facebook'ą. Tokia kortelė yra trečia, kurią įkėliau. Deja, aš nemoku taip padaryti, kad paspaudus ant ikonėlių nueitum į tam tikrus puslapius, taigi apie ką aš, suprasite tik nuėję į jos blog'ą. Likau sužavėta blog'o dizainu, jis paprastas ir kartu labai gražus!

Ką manote apie Miley_DivaCyrus? Ji tikrai talentinga ar aš viską tik išpučiu?..

Siūlykite talentus kitam šeštadieniui į komentarus! Galbūt pati esi talentinga? Jei taip - tuomet pasiūlyk save!

Iki, jausrine

6 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Ji tikrai talentinga,jos darbai gražūs.Ji žaidžia metus,o jau 52 lvl?Čia tai nustebino mane,aš žaidžiu apie 4 mėnesiuso esu tik 28 lvl. :D
P.S. Truputį apsižiūrėkit ar jūsų nekopijuoja,nes kažkokiame bloge mačiau apie tą Julia straipsnį.Labai jau panašus.

Aušrinė rašė...

Kokią Julią? Koks ten blog'as? parašyk man į sd, ok? :)

Anonimiškas rašė...

Siūlau ZIVYLE

Anonimiškas rašė...

Sokoladela

jokaka rašė...

Green_sheepy
ziauriaaaaaaaaaaai grazus namai pas ja... :DD

Asss. rašė...

As irgi siūlyčiau sokoladela, jos namai nuostabūs, kaip ir ji pati.