2012-09-01

Natūralus grožis

Sveiki.
Šiandien vaikštinėjau po įvairių merginų Suitus bei Beauty Parlorus. Nuiminėjau papuošalus bei makiažą. Pagalvojau, kas būtų, jeigu Stardoll'e nebūtų makiažo? Ar visos lėlės būtų tokios gražios bei išskirtinės?

Ar pagalvojate, kas būtu jei realybėje mes sunaudotume tiek daug makiažo ir su juo būtumėme ištisas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 31 dieną per mėnesį ir taip visus metus? Turbūt mūsų oda taptų spuoguota, nelygi. Per anksti mūsų veidą išvagotų raukšlės ir jau keturiasdešimties atrodytumėm kaip senutės...
Bet šis pranešimas ne apie realybę, o apie stardoll'ą. Siūlau pasižvalgyti į lėles be makiažo. Galbūt kai kuriuos be jo atrodo visai gražiai ar net dar gražiau ir makiažas šioms lėlėms nėra būtinas?..

Fyusha, drabužių bei grafikos dizainerė:
















Fyusha tikrai talentinga bei labai originali mergina. Kaip jau esu sakiusi - ji daugelio merginų iš Rusijos (taip pat ir kitų šalių) ikona. Tačiau iš arti ji nebeatrodo tokia graži net su makiažu. Man nepatinka kaip padažytos jos akys. Nuėmiau makiažą ir Fyusha tapo visai nebepanaši į save! Pasimatė tikrasis jos akių grožis, kurio nebeužgožia tona makiažo. Mano nuomone, be makiažo ji atrodo gal net gražiau. Tereikia nuo veido nuimti visus aksesuarus, kurie gražiai atrodo tik su makiažu. Tačiau iš toliau ji atrodo gražiau su makiažu, nes be jo veidas būna neryškus ir visai nepastebimas, nes visas dėmesys krypsta į plaukus.

MandaMichalka, modelis bei grafikos dizainerė:
MandaMichalka yra Vogue žurnalo modelis. Kadangi kad ten patektum turi praeiti didžiulę atranką (vienintelė lietuvė esanti šio žurnalo modelis yra nelly000esparis), vadinasi Mandos veidas unikalus bei labai gražus. Pritariu tam ir mano nuomone ji atrodo gražiai tiek su makiažu tiek be jo. 

t_louise, grafikos bei drabužių dizainerė
t_louise turi labai gražų veidelį. Pripažinsiu, kad nuėmus makiažą, labiausiai jo trūksta akims paryškinti. Viskas  kitas atrodo labai gražiai. Nežinau ką ir bepridurti.

Išvados:
Norint atrodyti gražiai tiek su makiažu tiek be jo, turi susikurti gražų veidelį, kuris derintųsi prie tavo plaukų bei odos spalvos.

Tai tiek. tuokiuosi jums patiko mano pranešimas.

Iki, jausrine

4 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Šaunus straipsnis,aš esu mačiusi lietuvių kurios net nenaudoja kosmetikos,o atrodo nuostabiai.

Unknown rašė...

t.luise ir su makiazu ir be jo atrodo puikiai :)

Unknown rašė...

Aš stardolle beveik nesidažau :)

Auksė rašė...

puikus straipsnis :)