2012-09-01

Batai. Ruošiamės rudeniui

Sveiki visi,

šiandien pirmoji rudens diena, o oras - lyg artėtų žiemą. Taigi pats metas pradėti rūpintis rudeniniu apavu ir mesti į šalį vasarinius batelius. Lietuva lietaus šalis, tai ir apavas turi būti pritaikytas visoms negandoms, tačiau tikiu, kad jums, kaip ir man svarbu netik batų grožis, bet ir patogumas bei šiltumas. Dėja ne visada šie trys dalykai yra suderinami ir sunku rasti tokius batus, turinčius visas šias savybes. Chelsea stiliaus batai yra puikus pasirinkimas rudeniui. Jie yra stilingi, gražūs, patogūs ir šilti. Jie privalomas dalykas rudeniui visoms merginoms, juolab, kad atrodo puikiai ir ant plonesnių ir ant storesnių kojų, o ir kainos būna įvairios. Apie šiuos batus aš svajoju jau senai, tačiau Lietuvoje tokių kokių noriu nėra, o ebay baisu pirkti, kadangi nežinia kokius gali nusipirkti. Jei kas nors dar nežinote, kaip atrodo šie lobiai, tai prašau, pasigrožėkite.

Tumblr_ljwlzwuawk1qb3p48o1_500_large

Viktorija


6 komentarai:

rooberta rašė...

Leopardinisssss ^^ Kazi is kur tuokiu gaut... Vel idomus straipsniukas :) noretusi daugiau "Ruosiames rudeniui" :))))))

vika rašė...

Džiugu girdėti, būtinai rašysiu daugiau :)

Monika/Renessme_ rašė...

Puikus pranešimas. man labiausiai patiko žemiau pilkų (iš pirmos eilės) esantis batai (tokie rudi). Mačiau panašius new yorkery reiks nusipirkt :)

GoldenGreta rašė...

Aš mėgstu paprastus batukus,bet šie man patiko

Unknown rašė...

man reiktu arba tu paciame pirmame paveiksliuke arba tu juodu platfomu

Karolina Rupšytė rašė...

As turiu kazka panasaus,bet be jokio kulno ar platformos ir ta guma priekyje.Labai patogus ^^