2012-09-30

Naujas HotBuys'as

Sveiki!
Šiandien Stardoll'e atsirado jau paskutinysis šio mėnesio hotbuys'as. Pažiūrėkite į jį:
Tai - sportbačiai, kainuojantys 10sd. Jie yra iš Original Future parduotuvės.
Smagu, kad kartais atsiranda hotbuys'as kainuojantys kiek mažiau, tačiau liūdna, nes šie batai visai manęs nesužavėjo. Tiesiog žiūriu į juos ir bandau atrasti gerų žodžių šiam hotbuys'ui apibūdinti, tačiau nerandu... Man nepatinka tokia spalvų įvairovė. Elektrinė, juoda, šviesi bei tamsesnė rožinė ir geltona. Ar nebūtų pakakę 2-3 spalvų? O gal man jau artėja senatvė, kad tokia spalvų įvairovė nebepatinka?

Norėčiau sužinoti ir jūsų nuomones apie šį hb, pirkote ar ne, patiko jis jums ar nepatiko. Komentuokite!

Iki, jausrine

5 komentarai:

GoldenGreta rašė...

Aš galvojau čia šiaip jie atsirado,o čia gi HB...Kaip ir visuose HB taip ir šiame rožinė ir žydra...Nepirksiu...

Monika/Renessme_ rašė...

Omfg visai negražus :ooo

Une rašė...

labai paskeite hotbuys'ai nuo ankstesniu, kurie buvo gal pries metus ar daugiau. man sitie taippat nepatiko kaip ur daugelis kitu nauju hb.:(

Une rašė...

labai paskeite hotbuys'ai nuo ankstesniu, kurie buvo gal pries metus ar daugiau. man sitie taippat nepatiko kaip ur daugelis kitu nauju hb.:(

GoldenGreta rašė...

Tai vat,kad ankščiau daug gražesni buvo....O dabar nežinau,baisūs.