2012-08-26

Visa tiesa apie kintaGold

Sveiki,

aš tooookia nusivylusi. Kasdien vis kažko naujo sužinau apie ,,garsiąją'' kintaGold arba kitaip Virgą. Visi turbūt žinote, kad ji tariamai paliko stardoll'ą. Žinoma, jei aš prisidirbčiau taip pat ,,palikčiau''. Pirmą kartą susidūriau su šia mergina, kai ji panoro rašyti į šį blogą. Viskas vyko turbūt prieš metus, o gal truputį ankščiau. Mes ją priėmėme išskėstomis rankomis, ji pasižadėjo rašyti ir beabejo parašė kelis pranešimus. Ir dar koookius. Pilną klaidų, neatitinkantys blogo rašymo stiliaus. Teko išmesti ją. Antrą kartą susidūrėme, kai ji nusprendė dalyvauti šio blogo loterijoje, kuri vyko visai neseniai. Reikėjo parašyti komentaruose savo stardoll'o nick'ą. Ir ji jį parašė. Tačiau ne iš savo bloggerio anketos, o iš kažkokio Mindaugas Stask. Po kiek laiko ji iš savo tikrojo bloggerio accounto parašė ,,nesupratau?'', o Mindaugas Stask komentaras stebuklingai dingo. Ir vėl susidūrėme su kinaGold, kai reikėjo sukurti atvirutę, 200 milijonų memberių proga, kuri labai greitai artėja. Virga dalyvavo ir užėmė 3-ąją vietą bei gavo 25sd dovanų. Kadangi mergina buvo ne ss, aš jei juos daviau dovanų forma. Šiandien atradau kai ką įdomaus:

kintosGold darbas:



Martusia_144 darbas kurį galima rasti ČIA






























O dabar pereikime prie to kodėl aš ja nusivyliau. Jos bloge vyko konkursas, kurio pagrindinis prizas ss kodas arba kitaip 5,13lt. Reikėjo padaryti nuotrauką su draugu/drauge ir pagražinti. Taip jau nutiko, kad aš laimėjau.         Tačiau vos jai užsimindavau, pokalbis arba nutrūkdavo jai staigiai atsijungus arba jai ,,nesisekė'' užsakyti ss kodo. Vesdavau jos numerį nors ir 10 kartų, bet ji KAŽKODĖL negaudavo sms, reikalaujančio atsakyti žodžiu PAY. Kai pareikalavau, kad ji man parašytų sms, įvydavo stebuklas - ji stebuklingai atsijungdavo, vėl prisijungdavo, vėl atsijungdavo... Neseniai įvyko dar vienas stebuklas. Virga dingo iš stardoll'o ir tariamai atidavė anketą Deimantei. Daugelio nuomone, taip pat ir mano, tai ta pati Virga, tik kitaip pasivadinusi.

Viktorija

8 komentarai:

Unknown rašė...

omg :DD

Hola muchachos rašė...

Ką aš žn. ;DDD

Anonimiškas rašė...

Esu mačius ir žiauriau...

Neda rašė...

zinau ta jos bloga, mirsta jis, gaila nes mazai labai lt blogu apie sd, bet siaip kinta tai pavaro.. :/

Unknown rašė...

Dėl tokio įrašo gadinti blog'ą??? Sveikinu netekote vieno sekėjo.. Visada ant kažko varyt iš pradžių ant Dj-Zip dabar jau ir ant kintaGold? Apgailėtina, be to kodėl Jūs ant tos Deimantės stumat? Krč daugiau nebeskaitysiu jūsų blog'o...

Ugne rašė...

Pritariu!

vika rašė...

Gabija, tai ačiū tau, kad padėjai mums atsikratyti vieno apsimestinio sekėjo, kuris seka bloga šiaip sau kad paskui atsiradus progai pasitrauktų. Dar kartą ačiū.

vika rašė...

P.S. Ar aš melą pasakiau? Beto tik aš galiu spręsti kas gadina mano bloga.