2012-08-29

Konkursas „Uždarant vasara“

Sveikos,

Nieko nelaukdama skelbiu konkursą. Jis susideda iš kelių etapų. Prizas 200-250 sc. Nemanau ar labai verta, na bet jei neturėsite ką veikti stardoll'e dalyvaukite konkurse!.

Taisyklės:

Konkursas prasideda 2012.08.29
Konkursas baigiasi 2012.09.03
--------------------
Prizas 200-250 sc.
-----------
0 etapas. norinčios dalyvauti rašotės komentaruose , po šiuo post'u iki šiandienos 22:00 valandos.

Žiūrėsim kiek bus dalyviu ir galvosiu ar daryti ar ne.

Etapų užuominos:

1 Etapas  Suite
2 Starplaza ( nesujaudinkit, nieko nereikės pirkti)
3 Skeneris.

4 Etapas finalas. Jame žaisti bus lengviausia. Tai susiję su  suite.


Pastaba. Visi etapai yra susiję, todėl darydamos užduotis, pagalvokite apie kitus etapus.


----------------------

Prizo atsiėmimas.


Nebijokite, aš ne apgavikė, prizą tikrai gausite, o jeigu ne, tai laimėtojai bus duotas mano tel. nr. Galės zysti iki tol, kol neatiduosiu (joke)

Dalyvės laukiamos. Iki šiandien 22:00 valandos.

Karolina.

10 komentarų:

Laura rašė...

Išbandysiu jėgas :D - lauruncikas14

Neda rašė...

aš noriu! mano loginas stardolle kvietine

Karolina Rupšytė rašė...

Dalyvauju- mika-lovely :)

Karolina Rupšytė rašė...

Dalyvauju- mika-lovely :)

emute09 rašė...

Pabandysiu xD- Voile_000

Karolina Šmitaitė rašė...

o jau 2 dalyvės, siūlykite kitoms. Gal ir jos užsimanys :p

Miglė :p rašė...

noriu ; pp

Monika/Renessme_ rašė...

Labai noriu dalyvaut. mano nickas Renessme_

Karolina Šmitaitė rašė...

visos užrašytos.

Unknown rašė...

dalyvauju - Tvagne