2012-08-27

Hot/Not

Sveiki!
Jau senokai buvau įdėjusi Hot/Not balsavimą, taigi manau, kad pats metas paskelbti kas išrinkta ,,karščiausia''!
Tai - kamiliucke. Sveikinu, tu patikai 11 skaitytojų! Būtų buvę daugiau, bet pranešimas greitai ,,nuplaukė'' tolyn, kadangi vėliau parašėm daug pranešimų. Tačiau vistiek, tu laimėjai. 

 Primenu, kad visas dalyves parenku aš pati atsitiktinai. Laimėjusios negaus prizo, kadangi ,,Hot/Not'' nėra konkursas, o tiesiog pramoginė rubrika, kurioje skaitytojai balsuoja Hot arba Not už 4 tam tikras atsitikr

O dabar naujos dalyvės.












Taigi, balsuokite taip, kaip jums dalyvės atrodo. Jei jums dalyvių stilius bei išvaizda patinka - tuomet spauskite ,,hot'', o jei ne - ,,not''. Jei viena iš dalyvių esate jūs, būtų smagu, kad neišsiduotumėte. O jei nenorite čia būti, tuomet taip ir pasakykite. :)

Tai tiek.

Iki, jausrine

8 komentarai:

Hola muchachos rašė...

Labai faina rubrika :)

Anonimiškas rašė...

Noreciau ir as ten pabuti :DD mano nikas mika-lovely ,aciu :)*

Anonimiškas rašė...

ir aš norėčiau:) gerdag

Aušrinė rašė...

Nepykit merginos, bet ten aš pati atsitiktinai parenku merginas, o ne pagal užsakymus. :)

Anonimiškas rašė...

bet tu parasei jeigu noretumem cia buti taip ir pasakyti,tai as ir pasakiau :)

Anonimiškas rašė...

ai,blogai perskaiciau,parasei nenorite. :D sorry

Aušrinė rašė...

Nieko tokio. Pasitaiko. :)

GoldenGreta rašė...

Aš irgi noriu Tortukas