2012-08-15

Hot/Not

Sveiki.
Nusprendžiau tęsti šią rubriką ,,Hot/Not'', nes po mano pranešimo ,,Nusivyliau'', rezultatai pasitaisė ir skaitytojai nebebalsavo vien ,,not''.
Taigi praeito karto ,,karščiausia'' mergina tapo mia477:

Ji surinko 21 hot ir 8 not. Primenu, kad iš vieno kompiuterio balsuoti galima tik 1 kartą, taigi vadinasi balsavo 29 žmonės. Sveikinu mia477!

O štai naujos dalyvės:







Taigi, balsuokite ,,hot'' arba ,,not'', tačiau sąžiningai, o ne ,,ji man ne draugė, todėl not'' ar ,,specialiai už visas balsuosiu ,,not'', kad man ir vėl nereikėtų svarstyti ar nutraukti šią rubriką, nes visos dalyvės sulaukia daugiau ,,not'' nei hot. Ačiū tiems, kas perskaitę mano pranešimą sąžiningai balsavo ir vėliau ,,hot'' balsų daugiau mažai beatsirado.


Laukite kito pranešimo su šia rubrika kuomet paskelbsiu ,,karščiausią merginą''!

Iki, jausrine

2 komentarai:

mia477 rašė...

O kaip fainai :D. Aciu visiems kurie balsavo ''uz'' :*

E♥m♥u♥t♥ė rašė...

noreciau kad ir mane cia idetu.. :/