2012-08-22

Rugsėjo HotBuys

Sveiki!
Turiu džiugią žinią! Pagaliau apsirodė Rugsėjo mėnesio HB sąrašas:






Man labiausiai patiko sijonas su kaspinu, bet tai nereiškia, kad jis man super gražus. Tiesiog, kaip ir pastaruoju metu, vėl nieko gero nebus... Jau galima nuspėti kainas - suknelės po 20 ar daugiau stardoller'ių, batai kokie 12 ar 14sd, korsetas - 16sd. Čia tik mano nuomonė, bet manau, kad kainos bus arti mano pasakytų, nes tikrai stardoll'as pradėjo mėgti užsikelti hotbuys'ų kainas. Ankščiau tokios kainos būtų atrodę lyg beprotybė, o dabar - įprasta kasdienybė.
Na, grįžtu prie Rugsėjo mėnesio HB.
Jau žinoma viena nuotrauka, kaip hot buys'as atrodo realybėje:
 
(nuotrauka iš hbcollectors)


Tai Hot Buys Denim Corset Top realybėje. Ką manote? Panašu/ Nepanašu?

Kaip jums Rugsėjo Hot Buys'ai? Ką planuojate pirkti? Pasidalinkite savo nuomonėmis KOMENTARUOSE! 

Iki, jausrine

3 komentarai:

- rašė...

VISKA!!!

Unknown rašė...

man tik kelnes grazios, o siaip mano nuomone kas menesi hotbuysai vis prasteja ir prasteja...

vika rašė...

Pritariu.