2012-08-30

Prieš ir po

Sveikos,


Darau prieš ir po. Jei norite rašykite į Karolineta902 GB.

Aš labai trumpai , nes nelabai turiu šiandien laiko :) vakare jau pradėsiu daryti prieš ir po galite rinktis — Veido, arba rūbų. tai ką laukiu pranešimų mano doll'ės GB.


Karolina/*

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Prasau neisizeisti uz si komentara, bet mano nuomone tau nedera daryti pries ir po kada tavo stardoll lelei reiketu siek tiek pokyciu. Tavo apranga tarpusavyje nelabai dera...taip pat lupu spalva prie tokio odos atspalvio. cia tik mano nuomone, tad nepyk :)

Karolina Šmitaitė rašė...

kiekvienas gali išreikšti savo nuomonę, bet ir kiekvienas stardoll'e turi savo stilių.... Bet yra tokių kurie nori atsinaujinti ir nežino kaip, už tai ir sukurta tas dalykas prieš ir po. Na, o jai tu labai nori gali man padaryti prieš ir po kaip turėčiau atrodyti pagal tave :) Padaryk, pažiūrėsim, pasitarsim. Savo komentaru net ir pasiūlymą šiokį tokį davei :) Dėkui :DD* Parašyk per SD

KlaRy rašė...

man labai patinka tavo sis puslapis ar galetum man irgi padaryti pries ir po