2013-01-01

Sveiki!

Sveiki,nežinau nė nuo ko pradėti. Esu blog'o nauja šio rašytoja.Taigi, truputėlį apie save: mano vardas Dovilė, man 13-a metų, esu iš Kauno. Daugiau lyg ir nieko apie save... : )
Gal kiek ir nevykusiai prisistačiau, kiek ir banalokai, bet nesmerkite labai, nes juk tai PIRMAS mano įrašas! Manau, kad pritapsiu prie šio blog'o.
Kaip pasirašinėsiu po įrašu... Gal stardoll'o nick'u, kaip ir kitos (vikte11 bei jausrine)? Nors ne, mano labai kvailai skambės, nes nick'as sukurtas labai senai. Mano stardoll'o login'as - Dovilyte10. Nors verčiau pasirašinėsiu Shmor - tai mano beveik visuose kituose puslapiuose vartojamas nick'as.
Na, o jei turite kokių klausimų - klauskite į komentarus. Atsakysiu į visus. Bei padėkite išsirinkti, kaip pasirašinėti po įrašu. Ačiū.


Dovilyte10 arba Shmor : ))))

17 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Galetum neskubet rasyt ir po kableliu ir kiti zenklu skiribos deti tarpus ir nerasyt su smailais bu nervina

Dovile rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Greitai pavirs dievo-baimiška stardoll mados reido imperija, žiūrkės.

Anonimiškas rašė...

?????; DD

Anonimiškas rašė...

Geda sitam blogui busi, net kableliu taisyklingai deti nemoki, apgailetina.

Anonimiškas rašė...

Nekritikuokite jos tiek, pasitaisys, gi pirma kart raso... O galetum pasirasyti tiesiog vardu :)

Anonimiškas rašė...

o man atrodo kad geriausia nicku pasirasyt nes nauji skaitytojai nezinos koks tavo loginas stardolle

Dovile rašė...

Ačiū už kritiką tikrai stengsiuosi pasitaisyti,juk visi darome klaidų.
Nusprendžiau pasirašinėti tiesiog vardu.
Manot - būsiu gėda? Prašom,praleiskit tuomet mano įrašus,neskaitykit,juk "gėda" esu.

Anonimiškas rašė...

Klausykit jūs mieli ANONIMAI,kreipiuosi į JUS:) Jeigu žmogus rašo kaip jis nori tai jo neverta kritikuoti,supraščiau,jeigu ji nesąmones čia rašytu ir taip toliau.Ryškiai PAVYDIT:) Kaip kas nori taip tas rašo.Ji taip pat gali jus kritikuoti,Pvz:jūs rašot NElietuviškom raidėm,nededat kablelių ir t.t. Bėje jūs sakot,kad ji gėda šitam blogui? O jūs išvis jo nerašot:) Jai tik PIRMAS kartas,žmogeliai mieli,bet ne,kur tau,kai kitos rašo "omgšh,Laūrūtėė,tai juk neįdomu,o jei žmogus ne ten kablelį padėjo tai melstis reik,tolerancijos pas jus nulis:)

Anonimiškas rašė...

Gerai, bet gal mes esame komentatorai ir mums visiškai neprivaloma išsakant savo nuomonę dėti nei jokių kablelių, nei lietuviškų raidžių... Vien iš to, kaip ji deda kablelius, jau aišku, kad jai ne 13, nebent mokosi labai labai prastai. Nerišlūs sakiniai, nesąmonė žodžiu. Tu prieš rašydama antrą straipsnelį, bent pasidomėk kaip dedami kableliai kompiuteryje.

P.S dabar jūs prisikabinsit ko aš kritikuoju ir tralialia, bet ta kritika gal visai į naudą? Nesikabinėkit.

Anonimiškas rašė...

Man patiko aukščiau šito komentaro esantis komentaras. Pasakei teisybę.

Dovile rašė...

Ačiū už kritika,taip man tryliką bet mokausi nei blogai nei gerai,o taip per vidurį.Nesikabinu nepergyvenk...

Anonimiškas rašė...

nu enstumkit, herai ji avro

Anonimiškas rašė...

Taisykle kaip det kablelius ar taskus, ten kitokius skirybos zenklus, tai reik parasyt zodi, tada kablelis, ir tada tarpelis. Db as ne lietuviskom raidem rasau, nes neisijungia :D

Anonimiškas rašė...

Nei vardo nei nieko nepasako, nu žiauri esi, gryna debile, užauk čia tik patarims, mergyt.

Anonimiškas rašė...

Prisistatymas tragiskas...

as rašė...

Nu blemba baikit stumt, nei vienas negime mokedamas :)