2013-01-25

Lauktasis Prieš ir Po

Sveiki.
Vadinamoji „Prieš ir po“ rubrika kadaise gyvavo daugumoje blog'ų, ir deja, bet daugelio nuomone - paliko nuvalkiota. Paskaičius komentarus, kad ne vienas žmogus nori šios rubrikos šiame blog'e, nusprendžiau ją vesti aš. Tiems, kurie yra „nusistatę“ prieš tokią idėją, privalau pranešti džiugią, ar nelabai naujieną - aš ją truputį paįvairinsiu. Kaip gi? Kadangi daugelio žmonių nuomonė apie stilių, makiažus, apskritai, vadinamąjį look'ą labai skirtinga, pamaniau, kad norint būti šios rubrikos dalyviu, reikės apibūdint savo stilių, norus, pageidavimus. Tiesiai į komentarus. Taip pat tokia tema, kaip „Prieš ir po“ yra ganėtinai plati. Kalbu apie, tai, kas tikrai visiems žinoma - makiažo, aprangos ir suite'o pokyčiai. Todėl, užsikraunu sau darbo ant pečių, ir apsiimu daryti tiek aprangos, tiek minėtąjį - makiažo „Prieš ir po“. Nenoriu vesti šios temos, susijusios su lėlių apartamentais, nes man nelabai sekasi juos dekoruoti, su jais dirbi ir pnš. Turiu dar vieną idėją, šios rubrikos paįvairinimui. Mintis ta, kad tikriausiai visi turi drabužį, aksesuarą, ar dar ką nors, ko niekur niekaip negali priderinti. Dėl to, atsinaujinusios rubrikos detalė būtų ta, kad norintysis žmogus galėtų paminėti, koks daiktas, galbūt net makiažo priemonė lieka nepanaudojama, aišku tuo atveju, jeigu norite, kad mėginčiau ją priderinti.
Informacija, dalyvausiantiems:
1. Registruojamės po pranešimo komentarais.
2. Pageidavimai (kokio stiliaus apranga, koks makiažas pvz.: vakarinis) taip pat rašomi tame pačiame komentare, tuo pat metu, kai registruojatės.
3. Jeigu nieko neapibūdinsit, Jūsų prieš ir po tikrai bus padarytas, bet taip, kaip aš norėsiu. Tai bus mano vaizduotės, o galbūt tiesiog senosios aš, idėjos.
3. Jeigu, kaip ir minėjau, turite daiktą, kurio nepanaudojate, dėl to, kad nežinote kaip, ar dar kokia bėda su juo jus beištiktų - parašome daikto pavadinimą, parduotuvę, trumpai apibūdiname išvaizdą, ir kur jį galėčiau rasti (pvz.: Riviera Black Sun Hat, juoda skrybėlė, gali rasti mano mažojoje aksesuarų spintoje).

Tokie paprasti mano prašymai būsimiems dalyviams, kurių tikiuosi suplūs ne vienas ir ne du, būtų iš mano pusės. Savuosius prašau pateikti komentaruose! Taip pat tikiuosi, kad rubrika bus sėkminga.












Registracija vyksta komentaruose. 

Iki, 
Laura

15 komentarų:

Gabyte rašė...

Pas jumis svetainej neraso nei ta Dovile,nei ta Melita.Laura tai nors raso labai gerai nors nekiekviena diena.Kur jos tos kitos?

Anonimiškas rašė...

Aš norėčiau išbandyti: FlirtyRoma
Daiktas kurio niekur nepriderinu tai batai Studded Beige Boots
Norėčiau, kad padėtum sukurti aprangą su jais.
O taip tai jokio kito pageidavimo neturiu.

Anonimiškas rašė...

Mr.Chemy
Daiktas kurio nepriderinu : šukuosena 46lvl:)

vika rašė...

Dovilė senai jau išmesta :)

Gabyte rašė...

O ta kita Melita?Ko neraso?Nes nesamone jau senai neraso

petunija rašė...

Na tarkime aš norėčiau išmėginti :DD

petunija rašė...

Man stiliaus apranga ištikro nesvarbi. Gali betokia parinkti pagal savo nuožiura.
Tarkime dl makijažo. Parink pati koki nori. Noriu pažiurėti koks tavo skonis ir ar sugemėtum kažka padaryt su manim :DD

Aušrinė rašė...

Nežinau, kodėl ji nerašo, bet jeigu taip ir toliau, tai išmesim ir ją. :)

Anonimiškas rašė...

Noriu aš, Gerdute3243.

Anonimiškas rašė...

As irgi noriu, mano nick Viltytea2000 ;D
padaryk pagal save, be jokios temos...

Anonimiškas rašė...

Sveikos, apsilankom:http://mintysfrazes.blogspot.com/ :)

Unknown rašė...

nesilankom

Anonimiškas rašė...

Būtų įdomu pasižiūrėti kaip kitaip dar galima mano lėlę aprengti. Lilyland1232

Daiktas kurio nepriderinu: nėra. :DD

Akvilina ŠoKoLaDuKaS rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Akvilina ŠoKoLaDuKaS rašė...

Norėčiau, PinkChocolade

Daiktas kurio nepriderinu: LE Aqua Tassles Top

Stilius: Į miestą :)


Ačiū!