2013-01-03

Nominacijos

Sveiki visi,

ar pasiruošę? Laukiate rezultatų? Štai ir jie, atskleisime visas kortas! Mes nekantraujame taip pat kaip ir jūs. Taigi, nebekankinsime jūsų ilgu pranešimu ir paskelbsime nugalėtoja.
Pradėsime nuo 2012-ųjų metų pačios kūrybingiausios merginos. Buvo galima balsuoti už nelly000esparis, PRA-DA, jausrine, vikte11, rugiliux1, leila554golden. Balsavimo rezultatai mane kiek nustebino  bet kartu ir nudžiugino, kadangi beveik be kovos nugalėjo .... Nelly000esparis! (Norėdami patekti į jos suit'ą, spauskite ČIA)


Sveikiname, nes mūsų nuomone ji buvo verta. Balsuota buvo taip:


Antroji nominacija buvo - stilingiausia mergina. Buvo galima balsuoti už: mia477, viltytea2000, PRA-DA, jausrine, martaLT ir STILE_GIRL. Ir stilingiausiąja tapo ... Jausrine! Sveikinu! Turiu pripažinti, ši nominacija man patiko labiausiai, nes tik per plauką atsiliko kitos merginos, kova buvo nuožmi, visos buvo vertos šio titulo, na bet kaip sakoma - nugali geriausi. (Norėdami patekti į jausrine suit'ą, spauskite ČIA)


Balsuota buvo taip:


Trečioji nominacija - gražiausia mergina.Dėl šio titulo varžėsi: MissUoga, PRA-DA, leila554golden, ninacka_nina ir petunija. Pam param ir ja tapo .... PRA-DA! Sveikiname ją. Ši mergina dalyvavo balsavimuose dėl keturių nominacijų ir čia jai pasisekė geriausiai, nes antroje vietoje esanti mergina atsiliko perpus. (Norėdami patekti į jos suit'ą, spauskite ČIA)


Už ją buvo balsuota štai taip:

Ketvirtoji, tačiau ne prasčiausia nominacija buvo - draugiškiausia mergina. Dėl šio titulo buvo galima balsuoti už: ausra-lt, MissUoga, petunija, Lietuvaite200. Ir kaip ne keista, ja tapo MissUoga! Patys nuoširdžiausi sveikinimai jai, nes aš taip pat galiu patvirtinti, kad ji - labai draugiška mergina, puikiai sutarianti su visais lietuviais ir kitataučiais stardoll'o žaidėjais. (Norėdami patekti į jos suit'ą, spauskite ČIA)


Už ją balsuota buvo taip:

Sekanti nominacija - originaliausia mergina. Dėl šios nominacijos rungėsi penkios merginos: PRA-DA, martaLT, nelly000esparis, ninacka_nina, STILE_GIRL. Ir tik per plauką laimėjo... MartaLT! Tik trupučiu jai nusileido nelly000esparis. MartaLT šio titulo tikrai verta, nes ji mus vis stebina savo stiliumi, žinoma - gerąja prasme. (Norėdami patekti į martaLT suit'ą, spauskite ČIA)


Balsuota buvo taip:


Taigi, dabar paskutinė ir pati svarbiausia nominacija - geriausia iš geriausių mergina. Buvo galima rinktis, už ką balsuoti iš šešių merginų: nelly000esparis, emilevas, MissUoga, ninancka_nina, vikte11, lauruncikas14. Bet nugalėjo tik viena. Ir tai yra ... Nelly000esparis. Turbūt nereikėjo net spėlioti, kas ja taps. Sveikiname ją dar kartą.  (Norėdami patekti į jos suit'ą, spauskite ČIA)


Ji laimėjo beveik be konkurencijos:


Sveikiname visas nugalėtojas. Labai smagu, kad taip aktyviai balsavote, o jei kam nors kils nepasitenkinimas dėl rezultatų -  negalite ko nors kaltinti, kadangi taip nusprendėte JŪS visi, o ne mes. Jei jums įdomu, kada sulauksite interviu ir straipsnio apie šias merginas, informuoju, kad mes visko nepadarysime per vieną dieną, viskam prireiks laiko ir manau, jog nemažai. Dėl gėlių nesujaudinkite. Kadangi aš ir Aušrinė nesame superstar, jas gausite iš kito žmogaus, bet viskam prireiks laiko.
Komentuokite, reikškite nuomonę apie nugalėtojas ir balsavimo rezultatus.
Tiek šiam kartu, viso geriausio,
Viktorija

20 komentarų:

Anonimiškas rašė...

omgomgomgomg... negaliu patiekt kad jau paskelbet, as apsalus!!! sveikinu visas, ypac prada nes ji to verta!

Gerda rašė...

sveikinu visas dalyves, jūs to vertos :)

Aušrinė rašė...

Ačiū visiems, kas balsavo už mane! Tikrai nesitikėjau tapti stilingiausiąja. :) Sveikinu kitų nominacijų nugalėtojas!

Anonimiškas rašė...

Pagal mane tik Nely ir Jausrine vertos:) Tad jas ir sveikinu :)

Anonimiškas rašė...

Smerkit mane ar ne, bet tikrai buvo nesąžininga. Taigi nelly yra labai įžymi, kaip už ją nebalsuos? Ar už blog'o rašytojas. Mano manymu, tik martaLT buvo verta, nes buvo sąžiningai balsuota, viskas, daugiau čia nebesilankysiu, neįdomu viskas nesąžiningai.

vika rašė...

Tai faktas, kad smerksiu tavo komentarą, aš rašytoja, bet niekur nelaimėjau, tai man dabar gal nusižudyt arba nebeit į savo blogą?

Anonimiškas rašė...

Manau buvo nesazininga del rasytoju nebent. Pacios sau konkursus rengia :D Nu cia tai ziauru...

vika rašė...

Patys mus siūlėt ir patys balsavot, beto aš net nelaimėjau. Pati balsavau visur ne už jausrine, o už nelly000esparis ir PRA-DA.

Anonimiškas rašė...

jojo pritariu pacios uz save balsuoja ir t.t, nesamoningas konkursas ziauruuu:DDDDDDDDDDD

vika rašė...

Kiekvienas turi savo nuomone ir negaliu liepti jums galvoti vienaip ar kitaip. Tai jūsų pasirinkimas ir kaip matau, jums neįdomu mūsų žodžiai: ar mes balsuojame už save ar nebalsuojame, todėl man taip pat neįdomi ir jūsų nuomonė. Tačiau aš beveik esu įsitikinusi, kad žmonės, taip peikiantys rezultatus - yra vienas ir tas pats asmuo, patekęs į balsavimus, tačiau surinkęs per mažai balsų ir nelaimėjes.

Anonimiškas rašė...

As buvau tep baslavimu bet ziuriu uz mane maziausiai turbut balsu ;D Sveikinu visas :p

Anonimiškas rašė...

Man tai visos vertos ir labai gražios, bet iš nominančių buvo vertesnių, tikrai :)... Galėjo būti ir dar kokia komisija (stileivų kaip jausrine ir kitos... ), nes balsuojama už draugus ir t.t. Dar vienas nelabai nesąžiningas dalykas, galėjote bent foto nominančių įdėt, nes taip įšeina, kai buvo balsuota už įžymias lėles, nes matyti nick'ai , o ne vertas. Pvz. man nesuprantama kaip stile_girl tapo paskutine.... Kita karta jei kazka panasaus darysit, tai darykit kokia komisija :)

Tai va... Dabar žiauriai laukiu interviu :)))

vika rašė...

Ačiū už nuomonę ir patarimus. Žinoma, galėjau įdėti ir kitų merginų nuotraukas, tačiau, kai įdedu daugiau nuotraukų - anonimai ima komentuoti, kad visas pranešimas tik nuotraukos ir jokio teksto. Galbūt tai dabar atrodo kvaila, juokinga ir neįtikima, tačiau taip yra ir niekada visiems neįtinkame. O dėl komisijos, tai negalėsime taip pat jos padaryti, nes visi sakis, kad balsuojame už draugus, bet jeigu mano draugė bus tikrai vertesnė nei kitos - aš negalėsiu jos pasirinkti, kadangi ji mano draugė ir vėl visi sakis balsavimas nesąžiningas. Tikriausiai daugiau nominacijų nebebus, nes kaip matau niekam jos nepatiko ir visi mano, kad mes balsavome už save, nesvarbu, kad nustatėme, kad iš to pačio IP adreso galima balsuoti tik vieną kartą...

Neda rašė...

sveikinu visas labai, labiausiai dziaugiuosi del nelly00esparis :)

Aušrinė rašė...

Turbūt paskaičius komentarus man belieka tik atsiprašinėti, kad laimėjau? Nors viskas vyko sąžiningai. Aš tikrai nesuprantu, tų, kuriems viskas, kas daroma neįtinka. Jei nieko nedarai - negerai, o jei kažką darai - irgi negerai.

Anonimiškas rašė...

Pagal mane tik Nely ir Jausrine vertos:) Tad Ausrine nekreipk demesio ka jie cia rasineja visi :)
Aisku prie konkurso visada galima prikibti, pavyzdziui, kad stardolle yra ir daugiau vertu merginu ir kad balsavimas koks kitoks butu buves:) bet reikia pasidziaugti konkursu tokiu koks jis buvo, nes lietuviu blogai merdeja, taigi...

Laura rašė...

Džiaugiuosi už visas merginas! :)

Hola muchachos rašė...

Manau, kad visos laimėtojos buvo vertos ir nereikia kaltinti dėl sukčiavimo :DD

Melita:) rašė...

Nelly000Esparis tikrai nusipelnė, nes ji labai daug nuėjusi Stardoll'e, be to, ji labai originali ir kūrybinga.
Man net keista, kad STILE_GIRL arba viltytea2000 buvo paskutinės stilingiausios nominacijoje. Jos kaip tik, ypač STILE_GIRL turi būti pirmosiose vietose.

Anonimiškas rašė...

melita tai reikejo uz jas ir balsuot o ne verkt kad paskutinese veitose :p