2013-01-03

Nauja rašytoja!

Labas vakaras, taip taip - nauja rašytoja... Žinokit, rašau su didele baime, nes labai bijau, kad aš jums nepatiksiu, bet tikiuosi mano pranešimai jums patiks ir mes puikiai sutarsime. Aš esu Melita, gyvenau netoli Klaipėdos, dabar gyvenu Anglijoje, man yra 14 metų. Mada domiuosi nemažai, kadangi gyvenu Londone, čia žmonės visai kitokie negu Lietuvoje, turi labai įdomius stilius, gatvei praėjus, kartais nustembi ir t.t... Stardoll'ą žaidžiau labai labai senai, gal prieš 3 metus, kadangi nebeprisimenu nei anketos login'o, nei slaptažodžio, todėl susikūriau visiškai naują anketą. Rašyti čia sugalvojau visiškai netikėtai, nes paskaičius keletą angliškų blog'ų apie stardoll'ą norėjau ir aš, o šis blog'as iš lietuviškų man labiausiai patiko, todėl manau rašysiu čia ilgai.
Stardoll'e vadinuosi - Stileiva
Iki, Meli.

16 komentarų:

Anonimiškas rašė...

viskas puiku, tik manau tau reiketu visu pirma ismokt normaliai lietuviskai rasyt

Anonimiškas rašė...

Man pasirode tikrai faina rasytoja as irgi manau kad gerai su visais sutarsi laukiam tavo pirmo straipsnio su nekantrumu! anonime, pagalvok taigi anglioj gyvendama nerasys kaip jausrine ar vikte11

vika rašė...

Puikus pranešimas, malonu, kad prisijungei prie mūsų :)

Meli rašė...

Stengsiuosi daryti kuo mažiau klaidų, atleiskit... Bet ačiū :)

Karolina Rupšytė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Lb faina atrodai, sekmes :))

Anonimiškas rašė...

Kokia faina rašytoja, senai tokios reikėjo jums!;D

vika rašė...

Pritariu, nes mes pavargome rašyti viską vienos. :)

Neda rašė...

ooo pagaliau daugiau bus rasytoju :) sveikinimai

Anonimiškas rašė...

taves net nenori ta vikte su jausrine prisitrynei i ta bloga jos sake tave ismes po keliu dienu geriau eik i kita bloga sfw koki :)

Laura rašė...

Sveika atvykusi! :)

Hola muchachos rašė...

O laukiam daugiau pranešimų :)))

Anonimiškas rašė...

pagaliau gal laura pašalinsit.

Anonimiškas rašė...

super

Anonimiškas rašė...

o kas laurau negerai? man ji ir patinka

Anonimiškas rašė...

man irgi patinka