2013-01-29

Mr.Chemy „Prieš ir Po“

Sveiki visi!
Šiandienos mano naujosios rubrikos „Prieš ir Po“ dalyvė - Mr.chemy. Ši mergina paprašė priderinti, daugumos merginų taip laukiamus 46 lygio plaukus. Na taip pat aš jų labai laukiau, o sulaukus buvo sudėtinga - neteko jų pritaikyti savo lėlei taip, kad man pačiai patiktų. Tad šiandienos mano užduotis šiuos „nepaklusniuosius“ plaukučius padaryti paklausiais mums ir padaryti, kad jie atrodytų bent jau gražiai.


















Kadangi ši mergina neturėjo jokių pageidavimų, be to, kad priderinčiau šukuoseną, kurią matote pirmame ir antrame paveikslėliuose - tiesiog įsivaizdavau kažką, kas turėtų atrodyti paprastai, bet jokiu būdu neprastai. Taip pat turiu pastebėjimą, kad mergina išties puikiai šukuoseną buvo priderinus prieš - juk atrodė tikrai neprastai. Tad kokie įvyko pokyčiai?
Žandukai paliko ne tokie ryškūs, bet neliko visai balti. Jiems paryškinti naudojau STARDOLL Academy „Quiest Blush Makeup Kit Rose“
Akys išryškintos juodais Dot „Eye Shadow“ akių šešėliais, bei krašteliai, kaip ir realiame gyvenime, kad akys neatrodytų apsiblaususios pašviesinti baltais Dot „White Collection Eye Shadow“.
Neapsiėjau be Dot „Black Fluid Liner“ - daikto, kuris išryškina kontūrus, akių formą.
Žinoma, kaip gi be Dot „Lenghtening Mascara“, ilginančio blakstienas tušo..?
Plaukai pasirinkti rudos spalvos, derinant prie akių ir šviesios odos. Tam, kad lėlės lūpos nepaliktų tokios išbalusios padariau eksperimentą, uždėdama mano akiai prieš tai nelabai patrauklų, kavos spalvos lūpdažį, ir vualia! - spalva nuostabiai tiko, derėjo ir atrodo bent man prie tokios lėlės išvaizdos labai gerai. Drįsčiau net teigti, kad tokios spalvos lūpų dažai atrodo labai subtiliai ir originaliai, nes nedaugeliui tinka, bei patinka. Tačiau, jei atrodo gerai - nereikėtų bijoti derinti!

Informacija, dalyvausiantiems:
1. Registruojamės po pranešimo komentarais.
2. Pageidavimai (kokio stiliaus apranga, koks makiažas pvz.: vakarinis) taip pat rašomi tame pačiame komentare, tuo pat metu, kai registruojatės.
3. Jeigu nieko neapibūdinsit, Jūsų prieš ir po tikrai bus padarytas, bet taip, kaip aš norėsiu. Tai bus mano vaizduotės, o galbūt tiesiog senosios aš, idėjos.
3. Jeigu, kaip ir minėjau, turite daiktą, kurio nepanaudojate, dėl to, kad nežinote kaip, ar dar kokia bėda su juo jus beištiktų - parašome daikto pavadinimą, parduotuvę, trumpai apibūdiname išvaizdą, ir kur jį galėčiau rasti (pvz.: Riviera Black Sun Hat, juoda skrybėlė, gali rasti mano mažojoje aksesuarų spintoje). 

Suprantu, kad tikriausiai visi labai laukia savo eilės, todėl ramumo dėlei pateiksiu Jums savo sąrašą, kad galėtumėte maždaug nuspėti laiką, kai bus atliktas jūsų „Prieš ir Po“ ir, kad nekils nesklandumų:
FlirtyRoma
Mr.chemy
Petunija
Gerdute3242
Viltytea2000
Lilyland1232
PinkChocolate


Registruojamės!!!


Iki, 
Laura

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

butu buve graziau jei lupos nebutu buvusios rudos

Anonimiškas rašė...

Noriu pabandyti.Dovilyte10

Laura rašė...

Dovilyte10 - tai kokio prieš ir po tu nori? Aprangos, makiažo?

Petunija rašė...

Gal galetum man ir ta ir ta? Stiliu ir makiaza iskarto? :DDD

Anonimiškas rašė...

lupos labai graziai atrodo... Ir siaip PO daug grazesnis, matosi rasytoja moka graziai pakeisti leles.

Anonimiškas rašė...

ka as zinau.. man tai negrazu.. sorry.. bet cia tik mnao nuomone :D o siaip faina kad stengeis :))))

Anonimiškas rašė...

Aš norėčiau aprangos - Dovilyte10

Anonimiškas rašė...

man kaip tik labai grazu, o ta kokia buvo PRIEŠ tai ziauriai baisi

petunija rašė...

Nu gi greiciau!! Kiek galima laukt kol mane padarysi? AR taip nezinai ka det ar kas yra? :DDD

Laura rašė...

Petunija, yra tik tas, kad aš neturiu laiko. Dabar nesėdžiu tiek daug prie kompiuterio.. Taip pat turiu reikalų. Be to rašymas yra tik mano vienas iš laisvalaikio praleidimo būdų. Todėl negaliu aš taip greit padaryt tų prieš ir po. Be to, nesinori kelti į blog'ą bet ko. Šiandien pradėsiu ir jei viskas tvarkoj - ryt įkelsiu. ;)