2013-01-27

FlirtyRoma aprangos „Prieš ir Po“

Laba laba!
Pirmoji naujosios rubrikos „Prieš ir po“ dalyvė yra FlirtyRoma. Ši mergina pageidavo aprangos prieš ir po, prie kurios pageidavo priderinti jos batus, pavadinimu Studded Beige Boots.







Aprangą „po“ sukūriau ganėtinai greitai ir lengvai. Jai panaudojau:
Šviesius džinsus „Slim Feat Jeans“;
MISS SIXTY „New Darya Shirt“;
IT Girls šortus „Denim Shorts“, kuriuos panaudojau, kaip palaidinę, dėvimą po marškiniais - „New Darya Shirt“;
SPECIAL OFFER „WED  Bag“;
Taip pat akinius „Barbie Summer 12 glasses“;
EVIL PANDA „Panda Face Socks“ kojines;
EVIL PANDA „Belt w' Studs“;
ir be abejo ITS GIRLS „Studded Beige Botts“.




















Apranga yra visiškai paprasta, nes nelabai ką kito įsivaizdavau būtent su šiais batais. Tikiuosi patiks!

Informacija, dalyvausiantiems:
1. Registruojamės po pranešimo komentarais.
2. Pageidavimai (kokio stiliaus apranga, koks makiažas pvz.: vakarinis) taip pat rašomi tame pačiame komentare, tuo pat metu, kai registruojatės.
3. Jeigu nieko neapibūdinsit, Jūsų prieš ir po tikrai bus padarytas, bet taip, kaip aš norėsiu. Tai bus mano vaizduotės, o galbūt tiesiog senosios aš, idėjos.
3. Jeigu, kaip ir minėjau, turite daiktą, kurio nepanaudojate, dėl to, kad nežinote kaip, ar dar kokia bėda su juo jus beištiktų - parašome daikto pavadinimą, parduotuvę, trumpai apibūdiname išvaizdą, ir kur jį galėčiau rasti (pvz.: Riviera Black Sun Hat, juoda skrybėlė, gali rasti mano mažojoje aksesuarų spintoje). 

Taip pat noriu paminėti, kad turiu labai mažai laiko! Dėl to mano pranešimus išvystate retai.. Nežinau įdomu tai Jums ar ne - bet kas savaitę turėsiu papildomą treniruotę. Taip pat būsimoji savaitė yra lemtinga. Vedami semestrai. Todėl tikiuosi supratimo ir, kad „Prieš ir po“ dalyvės pakentės, kol aš viską suruošiu ir įkelsiu. Svarbu paminėti, kad dalyvių „Prieš ir Po“ bus atlikti paeiliui t.y žmogus, pakomentavęs pirmiau - mano sąraše bus pirmesnis.

Iki, 
Laura

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

vaaaaaaaau kaip grazu!

Anonimiškas rašė...

geras aciu

Anonimiškas rašė...

Ką reikia daryt norint patekti į priesš ir po?

Anonimiškas rašė...

tigi parašyta

Laura rašė...

Ačiū labai Jums! Registruokis komentaruose!! :)