2012-12-28

Nelly.com įdėjos aprangai

Labas rytas,

kadangi stardoll'e atsirado du nauji Nelly.com parduotuvės aukštai, nusprendžiau parodyti, ką pirkti tikrai verta, kaip tai atrodo realybėje ir kur priderinti. Taigi pradedam nuo pirkinių. Mano nuomonė sutapo su Aušrinės, todėl nusipirkau lygiai tuos pačius dalykus. Štai ir jie:

Kaip ir Aušrinė, pirkau šią baltą suknelę, todėl, kad ją galima priderinti kaip sijoną. Pirmosios juodos platformos ,,kiaurais'' galais yra labai madingos, lengvai priderinamos, todėl jų nepirkti tikrai negalima. Sekančius juodus batus pirkau, nes man jie apsirodė gražūs, taip pat nesunkiai priderinami, o paskutiniuosius aukštakulnius pirkti tiesiog privaloma! Juos galima priderinti beveik visur, taip pat jie primena Young Hollywood garsiuosius violetinius aukštakulnius, kurie yra kiekvienos stileivos svajonė.

Štai, kaip šie keturi mano pirkiniai atrodo realybėje:



Na, o žemiau - mano sugalvotos aprangos:


Viktorija

16 komentarų:

Anonimiškas rašė...

2,3,4 aprangos negrazios.

Anonimiškas rašė...

Manau kiekviena fashionista nusipirko sia suknele ir batus, nes tie daiktai yra tirkos fashionistos! patiko trecias derinukas, o visi kiti tik sjp tokie..

Anonimiškas rašė...

slykstus deriniai PUKE PUKE PUKE

Anonimiškas rašė...

baisu

Anonimiškas rašė...

grazu

Unknown rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gabrielė rašė...

Nežinau kaip jums, bet man tai gražios :DD

Anonimiškas rašė...

sis pranesimas pasirode ziauriai panasus, galima sakyti toks pats kaip Ausrines, kartojasi tie patys zodziai.

Urtė rašė...

Trečias derinys gražiausias, bet šiaip rūbai kuriuos jau čia antra rašytoja siūlo pirkti, yra ŠLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKŠTŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪŪS!!! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anonimiškas rašė...

Na straipsnis tiesiog baisus, derinukai taip pat tragiški, apgailėtina...

vika rašė...

Brangūs heiteriai. Jei jums kažkas nepatinka, parašykite tai man asmeniškai, o ne slėpkitės po anonimo kaukėmis. Beto, žodžiai panašūs su Aušrinės žodžiais galbūt dėl to, kad mes SESERYS? O ir rašome apie tą pačią parduotuvę. O ir šiaip, man nerūpi kitų nuomonė.

Auksė rašė...

4 in love <3

Anonimiškas rašė...

slykstu

Anonimiškas rašė...

Jūs TIKROS seserys?

Aušrinė rašė...

Taip, tikros. Tikrai ne įvaikintos. :D

Meli rašė...

Man tai patiko derinukai ir šaunus straipsnis!:) Blemba, jūs tobulieji žmonės, parašykit jūs patys taip, pavydit, nekreipk dėmesio į anonimiškus komentarus, kaip sakau tai tik pavyduoliai :D