2012-12-01

Adventinės dovanos

Sveiki.
Visų pirma, sveikinu su žiemos pradžia, kai kur jau iškrito sniegas, o man pirmoji žiemos diena padovanojo gražią, pavasarišką dieną.

Stardoll'as kasmet sukuria Adventinį kalendorių, šie metai neišimtis. Nors kalendorinis Adventas prasideda tik rytoj, bet Advento kalendorių galime atidaryti jau šiandien. Pirmoji jo dovana yra lentyna - eglutė:


Ši ,,dovana'' kainuoja 80sc. Aš šios lentynos nepirkau, nes nematau, kad rasiu kur ją pritaikyti.


Savo kalendorių sukūrė ir naujoji drabužių linija nelly.com, kurios parduotuvė vakar atsirado Starplazoje. Visos joje atsirasiančios dovanos bus hotbuys'ai, tik nežinau ar juos galime tokiais laikyti, juk tikrajame hotbuys'ų sąraše jų nėra. Na, bet turbūt teks į tai numoti ranka. Pažiūrėkime, kokia pirmoji nelly.com kalendoriaus ,,dovana'':

Tai - maikutė, kurios pavadinimas yra Holiday Hot Buys Cheap Monday Skull Tee. Hotbuys'as kainuoja 15sd, tad mane labai erzina tas žodelis ,,cheap'' (liet. pigus) maikutės pavadinime. Tačiau, tai visai neapibūdina hotbuys'o, nes jo kaina visai nemaža. Geriau pagalvojus galima prisiminti, kad ,,Cheap Monday'' - tai internetinės drabužių parduotuvės pavadinimas. Būtent šios parduotuvės simbolį ir matome maikutėje. Šio hotbuys'o aš taip pat nepirkau, pamaniau, kad jų dar bus 30 (būtent tiek kalendoriaus langelių liko), tad tikrai atsiras kažkas gražesnio (bent jau man).

Ką manote apie šiuos kalendorius? Ar pirkote jų ,,dovanas''?

Iki, jausrine


1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Negrazus tas hb ir ta lentyna. galvojau bus geriau