2012-07-17

Veidrodžio atspindys

Ačiū, kad bandėt laimę rubrikoje VA. Pasisekė šį kart diktatura'i. Sveikinu ją! Mano padėjėja šįkart bus deiimy. Taip pat jai dėkoju, kad sutiko pabūt kritike. Pasirinkau ją dėl jos puikaus stiliaus jausmo. Ji visad atrodo pritrenkiančiai. Įdomi, nevulgari.


Mano nuomonė.
Apranga paprasta, stiliaus neįžvelgiu. Man trūksta detalių, apyrankės, diržo ar ko kito. Atviras pilvas išties neatrodo patraukliai prie šitų džinsu. Rankinė (auksinė) nedera prie šių džinsų taipogi. Bateliai čia tinka, akies nei kliudo nei traukia man. Palaidinė tiktų jei būtų ilgesnė. Bendras vaizdas visai neblogas. Taigi mano vertinimas yra 7 (-1 už apnuoginta pilvą, -1 už detalių trūkumą, -1 už rankinės netinkamumą). 

Deiimy nuomonė.
Šiaip derinys visai gražus rankinė priderinta prie palaidinės, džinsai irgi vaizdo negadina, tik batai nelabai tinka kažko norisi daugiau, aukštesnio kulno ar kažko, kad kojas pabrėžtu. Vertinu 9. 

Bendras įvertinimas 8.


Matilda/ rence10

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Straipsnio rašyme - klaidėlių daug :) Mano nuomone ,tokiame blog'e jų neturėtų būti.

Monika/Renessme_ rašė...

kaip idomu! o jau galima kitam kartui registruotis?

Matilda rašė...

Anonimas, parodyk kur? :)
Galima kitam kartui registruotis:)

Aušrinė rašė...

Mano nuomone, tas kas peikia kitas dėl klaidų, o pats jų 2 sakiniuose padarė ne 1 ir ne 2, neturėtų to daryti. :)

Anonimiškas rašė...

"aukštesnio kulno ar kažko kad kojas pabrėžtu." Nematote dviejų klaidų ? :D

vika rašė...

Taip, tiesa. Pataisysiu.

Anonimiškas rašė...

Tai vat ,nereikia visiems iš karto užsipult.

vika rašė...

Niekas nepuola ;)

Aušrinė rašė...

Anonime, tu bent nekartotum tų pačių klaidų. Tarpas dedamas po kablelio o ne prieš jį, taip pat ir prieš visokius klaustukus. Taip pat rašoma klaidElių. :)

gretulikaa rašė...

Mano rašymo nekomentuokite. Aš čia rašau, bet kaip, nes nėra prasmės stengtis.

vika rašė...

Gerai, baigiam tema.