2012-07-18

Kas jums darosi žmonės?!

Užsukau į SNT ir po vienu pranešimu, kurį buvau pakomentavusį, pamačiau štai ką:
     Aš nesuprantu, žmonės, kas jums darosi? Kodėl jūs nustatinėjat man diagnozes ,,durna, nesveika''? Kas jūs gydytojai? Kaip net nepažinodami manęs galite taip sakyti? Kodėl taip rašote į SNT, o ne čia po pranešimais?   
Arba ne man į PM? Kodėl slepiatės po anonimų  kaukėmis, nedrįstate parodyti kas esate? Man labai įdomu, kodėl tada jei esate tokie blog'ų ekspertai, patys nesukuriate blog'o su 20 ilgiausių straipsnių ir pranešimų per dieną? Jei rašydami tokius negražius komentarus siekiate šį blog'ą apjuodinti, apdaryti niekam nebeįdomų - nepavyks. O dėl pranešimų ilgumo, neturėtumėte priekaištauti, mes visi skirtingi, nerašome tuo pačiu stiliumi. Ieva rašo ilgus straipsnius, tačiau retai. Mes pranešame naujienas, rašome rubrikas, tačiau tai darome dažnai. Pažiūrėkit į garsiausius užsienio blogus, jie taip pat rašo panašiu į mūsų stiliumi ir sulaukia didelio populiarumo. Nepatinka loterija - nedalyvaukite joje, nemėgstat šio blog'o - nebeskaitykit ir nejuodinkit jo kituose blog'uose.
     Žinok ką, anonimai, man ant jūsų nusispjaut! :)

Iki, jausrine

3 komentarai:

vika rašė...

Skiriu mūsų brangiems ir mylimiems anonimams http://www.youtube.com/watch?v=xrbKnaojbHg ir mes jus mylim ANONIMAI!

Unknown rašė...

jo ir as skaiciau, kazkaip atrodo akd tie 3 pranesimai 1 zmogaus ir isvis, komentuoja kitam bloge apie si bloga :D

Neda rašė...

Shame :)