2012-07-19

Sveikos!


Aš esu Gabrielė. Man 13 metų. Gyvenu Saulės mieste (taip aš jį vadinu. Šiauliai). 
Na, ir keli faktai apie mane:

• Slaptai dievinu mūsų Lietuvių tautinius rūbus. Ypatingai linines sukneles.
• Dažnai sakau, jog man kažkas nepatinka, nors man patinka (daina, valgis, filmas, žmogus)
• Būtinai su savimi turiu turėti: telefoną, ausines ir šaliką (rudens, žiemos, pavasario laiku). 
• Pradedu panikuoti, kai man skambino tam tikras žmogus, o aš neatsiliepiau.
• Nekenčiu mokyklos vien dėl savo auklėtojos.
• Nemėgstu greito ėjimo tempo.
• Per dieną turiu išgerti bent 1 puodelį kavos. Jei jo neišgersiu......
• Dievinu pienišką šokoladą.
• Daugelis man duoda 15-16 metų, nors man išties dar tik 13.
• NEKENČIU Džastino Byberio, One Direction, Nicki Minaj ir tų kitų, kurie nesuvokia tikros muzikos.          
   (sorry, jei kam nors jie patinka)
• Dažniausiai susimaunu, kai noriu pasirodyti "krūtesne" ir pan.
• Esu nevykusi (dažnai susižaloju)
• Lankau muzikos mokyklą.
• Iš orkestro per šiuos metus spėjau įsimylėti net du berniukus.
tai vaaa tiek. Šiam kartui užteks. :)


su meile, gabe2006



3 komentarai:

Unknown rašė...

Smagu, kad prisijungei prie mūsų:)))

vika rašė...

Sveika, tikiuosi sutarsim :)

rooberta rašė...

Vat vienas faktas apibudina mane :) ;D