2012-07-19

Nelaimė + svarbu dėl loterijos!

Sveiki.
Nesuprantu, kas nutiko, prieš kelias valandas, prisijungusi pastebėjau, kad vietoj blog'o logo rodo kažkokį šauktuką juodame fone, taip pat ir vietoj mano profilio nuotraukos:

Dabar pastebėjau, kad kai kuriuose mano pranešimuose taip pat neberodo nuotraukų! Blogiausia, kad šauktukus vietoj nuotraukų rodo ir visuose loterijos pranešimuose. Ačiū Dievui, kaip atrodo loterijos bilietas - turiu išsisaugojusi, tačiau neturiu įsirašiusi prizų... Net siutas ima... Nesuprantu kas čia vyksta?! Bandysiu atkurti prizų foto, daugumą prizų pamenu, gal geriau pagalvojus ir visus prisiminsiu, tik bėda nelabai pamenu prizų numerių. Tikiuosi, jūs man padėsite, juk pamenate kokius prizus išsirinkote? Lauksiu pagalbos komentaruose... :/

EDIT:

Taigi, pabandžiau atkurti prizus. Deja, pamiršau 3. Jei kas rinkotės kažkurį prizą, kurio čia nėra - pabandykite sugrąžinti man atmintį ir komentaruose parašykite ką rinkotės. Taip pat labai reikia, kad padėtumėt atsirinkti su skaičiukais. Pabandysiu išsiuntinėti visoms dalyvėms prizus, jos tikrai atsimins ko norėjo ir to drabužio skaičiuką. Jei tiksliai nepamenate skaičiuko, bet drabužį žinote, loterijos pranešimas su jūsų komentarais ČIA.
Tik prašau atsakyti kaip galima greičiau, nes loterijos registracija baigiasi jau 2012-07-21 10h 00 min! Jeigu iki to laiko nespėsime atrinkti prizų - loteriją atidėsime 1 dienai, tačiau jeigu ir tada dar nebus sudėlioti prizai - žaisime tik su žinomais prizais.
Iki, jausrine

6 komentarai:

mia477 rašė...

Rinkausi 2. nr. Mia477 :)

rooberta rašė...

nr.12 rooberta

gretulikaa rašė...

Aš taip pat rinkausi numerį 2 :).

Aušrinė rašė...

Šito drabužio numerį atsimenu, ne jį daug kas rinkosi, bet dar reikia, kad kas padėtų prisiminti kitų drabužių numerius. :/

Aušrinė ♥ rašė...

Rinkausi 2 nr, svile2 ;)

Aušrinė rašė...

Merginos, jūs nesupratote! Aš jūsų prašiau ne savo numerį pasakyti, o koks drabužis kokį numerį atitinka! Pvz.: Hot Buys Skirt yra 1 (nežinau ar 1, čia tik pvz.). Jei nepadėsit - loterijoj dalyvaus tik žinomi drabužiai ir tos, kurios jų nori! Nors jūs ir norit tų jau žinomų prizų, bet man labai reikia, kad atsilieptų visos dalyvės, ypač tos, kurios nori ne 2 ir ne 12! :/