2014-06-20

Must have. Nelly.com

Sveiki.
Su dideliu džiaugsmu vėl pradedu vesti rubriką „Must have“. Tai – rubrika, kurioje aš įdedu ir aprašau tam tikros parduotuvės drabužius ir aksesuarus, kuriuos, mano manymu, turėtų įsigyti kiekviena stileiva. Žinoma, visų skoniai yra skirtingi, taigi Jums nebūtinai turi patikti visi mano siūlomi drabužiai ir jokiu būdu nesiūlau jų pirkti per prievartą. Bet drabužius stengiuosi parinkti kuo įvairesnių stilių ir tokius, kuriais ne kartą esu mačiusi dėvint Stardoll'o stiliaus ikonas. Taigi, jei nori sekti paskutines mados tendencijas ir atrodyti stilingai, atidžiai sek šį straipsnį.


Kartą jau sudarinėjau šios parduotuvės must have drabužių sąrašą, bet tai buvo gana seniai ir per tą laiką atsirado nemažai dėmesio vertų stiliaus lobių šioje parduotuvėje. Taigi, pasižvalgykime po palaidines, kurias, manau, įsigyti verta:
Drabužių pavadinimai:
  1. Nelly.com courage jacket;
  2. Nelly.com beaded transparent shirt;
  3. Denim & Supply  Ralph Lauren lace bodycon dress;
  4. Denim & Supply  Ralph Lauren beaded field shirt;
  5. Nelly.com panic shirt;
  6. Nelly.com oh la top;
  7. Cheap Monday clean cut shirt;
  8. Cheap Monday perfect printed tee.

Kai kurie iš šių drabužių jau yra buvę aprašyti pirmajame mano straipsnyje apie šios parduotuvės Must have, tačiau manau, kad dėlto niekas nedraudžia vėl paminėti jų. Juk šie drabužiai pamilti ne vien mano, bet ir daugybės kitų žmonių.

Taip pat siūlyčiau atkreipti dėmesį ir į šiuos šortus, sijonus:
Drabužių pavadinimai:

  1. Nelly.com nelly shorts;
  2. Nelly.com vintage cut off;
  3. Nelly.com Leighton denim mini shorts;
  4. Cheap Monday tigh remake red;
  5. Denim & Supply  Ralph Lauren loose jeans.
Bei, žinoma, avalynė bei rankinės:

Daiktų pavadinimai:
  1. Nelly.com MIc bag;
  2. Nelly.com elsa bag;
  3. Nelly.com holiday hot buys tiger of Sweden bag;
  4. Nelly.com Marlie clutch;
  5. Nelly.com Yin stilettos;
  6. Nelly.com Chenell sandals;
  7. Nelly.com gray Filippa K booties;
  8. Nelly.com spike flats;
  9. Diesel cuir desir heels;
  10. Nelly.com black round toed pumps;
  11. Nelly.com diesel dianay shoes.
Kiti aksesuarai:
Daiktų pavadinimai:
  1. Nelly.com Célfie hat;
  2. Nelly.com Lykke necklace;
  3. Nelly.com spike hair chain.

Štai ir viskas. Tikiuosi, kad šis pranešimas padės Jums nuspręsti ką pirkti iš Nelly.com parduotuvės, kuri, vieša paslaptis, yra mano mėgstamiausia apsipirkimo vieta Stardoll'e. Taigi, ar pritariate mano sudarytam Must have sąrašui? Kas jame Jums patiko ar nepatiko, ką keistumėte? Taip pat siūlykite parduotuves, kurias norėtumėte išvysti kitą kartą šioje rubrikoje.

Iki, jausrine

14 komentarų:

eva_63 rašė...

OMG OMG OMG! Sis pranesimas osum! Man labai patinka tavo stilius! Jei tureciau daugiau stardolleriu nusipirkciau beveik viska is cia! :))

Anonimiškas rašė...

nu fui ta celfie kepure man kokia baisi isvis tragedija :DDD

Anonimiškas rašė...

nu fui ta celfie kepure man kokia baisi isvis tragedija :DDD

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Geras pranešimas. Perskaičiau visą iki galo :) Siūlau parašyti apie tai kaip neturint stardolleriu arba jų mažai turint galima gražiai renktis ar kažkas panašaus :D :)

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Anonime niekam tapo nuomonė neįdomi :)))

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

dusk parsinga kiaule. niekam tavo subine neidomi ;)

Anonimiškas rašė...

ka ce trini komentarus subingalve?

Gabrielė ♥ Kvyn rašė...

Tu čia man??

Anonimiškas rašė...

ne kvinsisisalita. tavo rurytai ;)

Unknown rašė...

Labai geras straispnis, patiko! :)

Anonimiškas rašė...

Na gal ir ne visus rubus as pirkciau, bet dauguma tikrai tiesiai i desimtuka pataikyta ir verta must have vardo :)

Aušrinė rašė...

Kvyn, ačiū už pasiūlymą. Pagalvosiu, gal kada ir parašysiu apie tai pranešimą. :)

Anonimiškas rašė...

Kokia nesamone nedarykit tokiu nesamoniu omg baisu skaityt..