2013-02-13

Royalty Shop

Sveiki visi,

tikriausiai sulauksime naujos, tik Royalty stardoll'o žaidėjams skirtos parduotuvės. Kaip manote, kas joje bus pardavinėjama? Aš spėju, kad šukuosenos ir papuošalai, nes nuotraukoje, kaip matote, paryškinta šukuosena ir apyrankė. O, ką manote jūs?



Viktorija

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Fainai taip... laukiu

Anonimiškas rašė...

atrodo įdomiai..

Anonimiškas rašė...

Nesamonė,gal ir įdomu bus pavarvinti seilę į tik ROYALTY narių parduotuvę,bet mano nuomone,tokia,jog jie šia parduotuve bando įrodyti jog kiti ne ROYALTY nariai yra jiems visai nereikšmingi,kitaip dar niekas,o tuo pačiu bando įrodyti jog šiame žaidime svarbiausia tai pinigai,jų išleidimas ant šio statuso. Atsidarys ši parduotuve ir kas iš to paprastiem nariam?Kitaip neVIP'ams?Negalėsit nieko įsigyti....Taip,kad nieko faino aš čia nematau...Atsiprašau už klaidas.

Anonimiškas rašė...

Trecias anonimas, nu siaip jau tikrai kad neRoyalty nariai yra daug prastesni. Ir tokiu yra labai mazai, jie buna skurdziai ir negrazus, tad laimei tokiu mazai.

Anonimiškas rašė...

Mielas ketvirtas anonime.... Nebutinai skurdžiai pati esu ne ROYALTY,o tik SS ir tikrai niekuom nesiskundžiu. Ir dar. Skurdžiai tavo vadinami būna dažniausiai tik pirmuose ten tuose lygiuose. Pati esu mačius begale kitų lėlių kaip aš jas vadinu neVIP'ų ir tiktais bent pusė iš ju nėkarto nebuvo ROYALTY,o namai ir pati lėlė visai gražūs.

Anonimiškas rašė...

Labai dziaugiuosi,kad atsirado tokia parduotuve,reikejo kazko tik "royalty" :)

Anonimiškas rašė...

pritariu, reikejo..