2011-08-29

Išeinu...


Sveiki... turbūt šį žodelį šiame blog'e tariu paskutinį kartą... Aš nebegaliu daugiau likti šiame blog'e, nes Viktorija sako, kad aš visaip stengiuosi, kad būčiau aš geriausia šiame blog'e, o ji blogiausia... Na, nenoriu smulkintis. Turbūt grįšiu prie savo senojo blog'o SZT, nors aš į šį blog'ą įdėjau tiek daug pastangų... Bet, kaip jau sakiau. Manau, kad blog'ą valdyti dviems žmonėms yra nesąmonė, nes nesutampa nuomonės dėl fono, muzikos ar dar kokio dalyko... Tai vieno žmogaus darbas. Išeinu, kol dar nepasidarė pernelyg sunku ištarti šį žodį - išeinu... Nenoriu dėl šio blog'o pyktis su sese, manau, kad ji turi valdyti šį blog'ą, juk ji sukūrė šį blog'ą...

:(

Tumblr_lqjxtfpwfr1qek664o1_400_large

Iš žodžio forever, kurį taip mėgau liko tik over...


Ikį, aš jūsų pasiilgsiu...

1 komentaras:

vika rašė...

1. Tu viską tvarkydavai, aš buvau tik rašytoja. todėl nebe nusišnekėk.
2. Tu su manimi net nekalbi, todėl nesakyk,jog nenori pyktis su sese.
3. Aš žinau, jog tu norėjau, kad aš išeičiau, todėl beveik visi tavo žodžiai absoliuti nesamonė ;)