2011-07-23



Sveiki, taigi ilgai nerašiau, patys žinote kodėl, taigi atsirado naujas Pick Of The Day.

Pick of the Day



Parduotuvė: Sea of stars
Kaina: 12sd.





o čia visas derinys parduotuvėje.

Na, pirksite, o gal jau nusipirkote?

p.s. atsiprašau, kad rašau trumpai, tiesiog labai skubu, ir esu labai susinervinusi, nes nepavyko užsisakyti ss, o pinigai paslaptingai dingo iš mano sąskaitos!!!

beje pasiimu atostogų, nes žinau, kad man parašyti dažnai nepavyks ;(


labanaktis, karolina4466

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

kas chia blogo kad nepavyko uzhsisakyti superstart? man ir daug kartu nepavyko uzhsisakyti bet neverkiau o bandchiau dar ir dar bet vis nepavyko ir neverkiau nuo to laiko nebesisakiau niekada nes zhinojau kad nebepavyks ir pinigai dings i bala

p.s. jei butu lietsargis nesuperstart tai pirkciau be to kodeltu superstart jei nepavyksta uzhisakyti tai kam meluoji?

Karolina rašė...

o kas sakė, kad as verkiu? as neverkiu, beto dabar ss užsisakiau prieš kokias 3-4 dienas, o vakar bandžiau užsisakyti dar kartą, nes buvo akcoja, ir labai norėjau ką nors nusipirksti iš Killah naujos kolekcijos, man taip pat nebepirma kartą neužsisako, bet aš vis bandau ir bandau, ir man prieš kelias dienas pavyko, o vakar nepavyko ir nuskaičiavo man pinigus.

Karolina rašė...

*akcija