2011-07-07

Kodėl Stardoll nepadeda mums?


Sveiki, šis straipsnis ypač aktualus dabar, kai stardoll'e atsirado viena profesionali lietuvė mergina vagis. Ji pavagia ne tik stardoll anketas, bet ir el. pašto adresus. Ypač Gmail'us. Pakeičia saugos klausimus, numerius, ir viską kas gali padėti susigrąžinti anketą. Tikriausiai daugelis žinote apie kokią merginą kalbu, tačiau aš nenoriu be reikalo šmeižti žmonių. O gal ir ne ji vagis?
Daugeliui iš mūsų kyla klausimas ar stardoll'e tikrai saugu, ypač kai jį žaidžia daug mažų mergaičių nė neįtariančių koks pavojingas stardoll'as?















Žinoma, ištikus tokiai bėdai, kaip pavogta anketa, mes kreipiamės į stardoll'o administratorius. Rašome ilgus laiškus, vargstame. Tačiau administratoriai te paskaito laiško pradžią ir nusiunčią tokią pačią žinutę kaip ir kitoms nukentėjusioms nuo vagių.




Stardoll'as net nepadeda mums! ,,Jei tu praradai anketą, pamiršai slaptažodį ar slaptažodis stebuklingai pasikeitė - gali susikurti naują slaptažodį, kurį atsiūsime į tavo arba tavo tėvų el. paštą.'' Štai ką jis mums rašo! Stardoll'as mums atsiunčia tokį laišką, net jeigu aiškiai parašome, kad el. paštas taip pat buvo pavogtas! Pati gerai tai žinau, nes šiuo metu mano anketa taip pat pavogta... rašau ilgiausius laiškus, kuriuos stardoll'as retai perskaito bent iki pusės! Mano anketa pavogta jau virš savaitės, ji buvo ištrinta, bet ačiū Dievui, kažkaip pavyko stardoll'o administratorius įtikinti, kad ta anketa mano, todėl šiuo metu ji nebe ištrinta. Tačiau, stardoll'as man vistiek nelabai ir te padeda... Per ta laiką, kol mano anketa buvo pavogta išsiunčiau apie 20 laiškų, gavau apie 14 tokių pačių atsakymų, ir tik apie 6 skirtingus. Bet ir juose dažniausiai buvo rašoma, kad mano starbazaaras bus užblokuotas 78 valandoms. Ačiū už tai, bet tos 78 valandos jau praėjo! Ką reikės daryti jei vagis prisijungs prie mano anketos ir parduos visus LE, DKNY, hot buys ir kitus garsių Stardoll parduotuvių drabužius? Stardoll'as apie tai nepagalvoja...

Taigi, ką mums belieka daryti? Mesti stardoll'ą ar pradėti viską iš naujo su nauja anketą, ten sukišti dar tokią pat didelę sumą pinigų (kaip labai norėtų stardoll administratoriai) ? Spręsti Jums patiems, tačiau aš nepasiduosiu, kol Mano anketa nebebus kažkieno kito rankose, o tik Mano! Linkiu Jums taip pat išlikti ramiems ir neprarasti kantrybės bandant susigrąžinti anketas!

Iki, jausrine

2 komentarai:

eva_63 rašė...

dūxas stardolas

Anonimiškas rašė...

mano stardollo acc taip pat pavoge:// ten buvo sudeta kruva pinigu! labai daug. taciau as nezinau ar pajegsiu tai pradeti is naujo:/ nes tokiu daiktu dabar nebera. man labai gaila, mano tevai tiek pinigu sudejo. jei nesunku padekite man susigrazinti acc. :// aciu jums. beje Ausrine uzjauciu, nes man lygiai tas pats.. mano acc pakeite visus duomenis, ir jei nesunku noreciau suzinoti kas ta vagile:/