2011-07-15



Sveiki, noriu pranešti, kad kažkas atsitiko mano kompiuteriui, pirma - nerodo mano vardo kortelės, todėl nenustebkite, aš ta pati Karolina, antra - internetas labai stringa, matyt bus koks virusas, todėl nežinau ar mano kompiuteris neužlūš, ir nežinau ar man pavyks parašyti Jums. Todėl nenustebkite, jei kelias dienas nerašysiu, sakykim pasiėmiau atostogų ;D Savaitgalį išvykstu, todėl, gal man kartais pavyks prisijungti pas drauges, ir parašyti Jums, tai tiek, vienu žodžiu, dar
parašysiu šiandien jei ,,nesusirgs" mano kompiuteris.

tai toks mano pasiteisinimas, nesakau viso gero, tik sakau iki, nes aš dar rašysiu! Ir jei nerodys vardo kortelės rašysiu ir be jos...



P.S. nežinau, ar Jums dabar rodo kortelę ar ne.


iki, karolina4466

2 komentarai:

Hola muchachos rašė...

Paprašyk Viktorijos, kad sukurtų naują kortelę. :)

Karolina rašė...

nežinau, gali būti, kad ir jos nerodys, tikriausiai čia mano kompiuteris kaltas, ne kortelė ;(