2011-07-14



KAROLINA

Sveiki! Neuždėjau savo vardo kortelės dėl to, kad man jos nerodo ;( Ir beje rašysiu greitai, nes mano kompiuteris labai stringa, tai štai einu prie temos, katik pamačiau, kad atsirado naujas Pick Of The Day.

Štai ir jis:


Jūs tikriausiai pamenate, aš apie jį rašiau kai jis atsirado kaip Hot buys'as.

taigi kūriau derinį, bandžiau atkartoti, tiesa, nelabai sekėsi.
taigi žiūrim ką turim.



kaip matote neradau tokių batų, beto kai kūriau uždėjau diržą, nes matėsi nuogas pilvas, o to neturi būti, dar suieškojau bliuskutę, bet kaip matote ji yra šiek tiek per trumpa, viskas nėra jau taip blogai, bet ir nėra taip jau gerai, todėl ir sakau, kad man nelabai sekėsi, o dar tos vardo kortelės nerodo!
tai tiek norėjau jums pasakyti, atsiprašau už techninius nesklandumus ;D o dabar pagaliau parašiusi Jums ir nurimusi einu žiūrėti laidą ,,pasirink mane". Taigi, gero Jums vakaro, susitiksime rytoj ;)

karolina4466


Komentarų nėra: