2013-07-12

Svarbi apklausa

Sveiki.
Džiugu, praėjus visai nemažai laiko, užsukti į mūsų blog'ą ir matyti jį vėl gyvuojantį! Norėčiau ir aš kažkiek prie to prisidėti. Taigi, turiu nuspręsti apie ką man rašyti. Ar tęsti senąsias rubrikas, ar sugalvoti kažką naujo? Kadangi man labai svarbi Jūsų, mieli skaitytojai, nuomonė - sukūriau nedidelę, bet labai svarbią apklausą. Pažymėkite Jums labiausiai patikusią rubriką arba prie laukelio ,,Kita'' įrašykite naujos rubrikos, kurią norėtumėte pamatyti šiame blog'e, pavadinimą.


Trumpai priminsiu apie kiekvieną rubriką.

Hot/Not - rubrika, kurią vesdavau kartą per savaitę. Jums reikėdavo įvertinti teigiamu ar neigiamu įvertinimu keturias merginas. Į vertinimą būdavo atsižvelgiama pagal  merginos aprangą, veidą. Tiesa dažnai balsus nulemdavo ir draugystė ar antipatija tam tikram žmogui. Šios rubrikos pranešimus galite pamatyti ČIA.

Kaip lengvai nupiešti... - viena pirmųjų mano rubrikų, kurią buvau prikėlusi naujam gyvenimui prieš beveik metus. Rubrikos esmė - lengviausiu būdu, žingsniu po žingsnio, Jums parodyti kaip nupiešti tam tikrą daiktą. Paskutiniesiems pranešimams paveiksliukus piešiau aš pati. Keletą pranešimų galite pamatyti ČIA.

Top komentatorė - rubrika, kurios tikslas - kartą per savaitę paskelbti daugiausiai komentuojantį mūsų blog'o skaitytoją. Daugiau apie šią rubriką sužinosite paspaudę ČIA.

Must have - rubrika, kurios pranešimuose galėdavote išvysti tam tikrų stardoll'o parduotuvių drabužius bei aksesuarus, kuriuos mano manymu, reikėtų turėti kiekvienai stileivai. Daugiau - ČIA (išskyrus Viktorijos pranešimus).

Stardoll'o Talentai - rubriką, kurią vesdavau kartą per savaitę.Jūs komentaruose siūlydavote talentingus stardoll'o žaidėjus,o aš atrinkdavau, mano manymu, talentingiausius ir parodydavau juos Jums. Daugiau šios rubrikos pranešimų - ČIA.

Realaus gyvenimo patarimai - tai pranešimai, kuriuose rašoma tik apie realų gyvenimą. Pavyzdžiui ČIA arba ČIA.

Iki, jausrine

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O aušrinė!

E♥m♥u♥t♥ė rašė...

Labai patikdavo sios rasytojos pranesimai. Taigi nesvarbu kad ir kuri rubrika laimes - man vistiek bus idomu skaityti. Nors siaip labai noreciau ismokti piesti todel balsavau uz Kaip lengvai nupiesti :)

Anonimiškas rašė...

Manau,kad labai aktualu butu daryti rubrika 'must have' , kadangi vis tiek sis blogas daugiausia apie stardoll'a, tad daugelis merginu nori tureti ateityje pop daiktus, bet deja nevisom pavyksta nustatyti , kuris daiktas galetu but vertingas

ab rašė...

pritariu virsutiam komentarui, tikrai reiketu rubrikos "must have"