2013-07-16

Aptarkime NCG

Vakar dienos NCG - PRA-DA. Manau šio titulo ji tikrai nusipelnė. Iš bendravimo ji iš ties šauni ir draugiška panelė ir labai tolerantiška.

Suite'as - Man jos suite'as iš ties labai patinka. Dauguma kambarių įrengti. Viskas išlaikyta su skoniu, o svarbiausia kad tų dekoracijų neprikrauta per daug. Turi Millionaire Mansion ir The Loft. Jos suite'ą vertinu - 9/10. Išrinkau mano manymu gražiausią jos kambarį:


Stilius - Stilių mergina taip pat turi. Dažniausiai rengiasi klasiškai. Aprangą derina prie veido ir šukuosenos. Taip pat, savo spintoje turi gerų ir brangių drabužių. Jos stilių vertinu - 10/10.

Veidas - Iš tolo veidas atrodo iš ties gražiai, bet priartinus man nėra toks gražus. Bet čia tik mano nuomonė, gal jums atrodo kitaip. Man labai patiko jos šukuosena. Aišku šukuosena ir makiažas derinasi prie aprangos.
Jos veidą vertinu - 9/10.


Komentaruose rašykite kiek vertinate bendrą PRA-DA išvaizdą.

Geros dienos,
gretulikaa